Kako smo testirali?
S pomočjo ankete smo izbrali 15 potrošnikov, ki uživajo tunino v lastnem soku, in jih povabili, da na testu potrošniške izkušnje podajo mnenje o 8 izdelkih, vključenih tudi v naš primerjalni test. Blagovne znamke izdelkov potrošnikom ob pokušanju niso bile razkrite.
Vzorce smo jim postregli brez originalne embalaže, na enakih belih krožnikih, s pripadajočimi vilicami in trimestnimi šiframi, tako da udeleženci niso vedeli, kateri izdelek okušajo. Vzorce so preizkušali v naključnem vrstnem redu, med okušanjem so si usta izpirali z vodo.
Na vseh krožnikih je bila enaka količine tunine (25 g), ki je bila vizualno primerljivo razporejena in je odražala raznolikost mesa v konzervi. Konzerve smo odprli tik pred serviranjem, iz njih odlili le tekočino, ki se je natekla brez prisilnega odcejanja, vsebino pa smo z vilico prenesli na krožnike, kot bi to storil običajen potrošnik.
Vsi vzorci, razen izdelkov Athena (Eurospin) in Pêche Océan (E. Leclerc), so pripadali isti proizvodni seriji kot tisti, vključeni v primerjalni test.
Merila in ocenjevanje
Potrošniki so na testu ocenjevali:
- všečnost videza,
- všečnost okusa,
- všečnost teksture,
- všečnost pookusa,
- splošni vtis.
Pri testiranju smo uporabili 9-stopenjsko hedonsko lestvico, kjer 1 pomeni izjemno nevšečno, 9 pa izjemno všečno.
Poleg številčnih ocen po omenjeni lestvici so potrošniki lahko podali tudi komentarje o tem, kar jim je bilo pri posameznem vzorcu posebej všeč ali moteče.
Odklenite si dostop za ogled testa in ocen izdelkov 
Ocene vam povedo, kako so se izdelki izkazali v naših neodvisnih testiranjih.
Katere informacije test vključuje?
- Katera znamka tune je bila najbolj všeč potrošnikom?
- Kako so se na testu odrezali posamezni izdelki?
- So izdelki bolj prepoznavnih blagovnih znamk bolj všeč potrošnikom?
- Kako so se odrezali dražji in kako cenejši izdelki?
Cena: 2,00 €
(Dostop do članka: 2 leti)
Rezultati testa
Odklenite si dostop za ogled testa in ocen izdelkov 
Ocene vam povedo, kako so se izdelki izkazali v naših neodvisnih testiranjih.
Katere informacije test vključuje?
- Katera znamka tune je bila najbolj všeč potrošnikom?
- Kako so se na testu odrezali posamezni izdelki?
- So izdelki bolj prepoznavnih blagovnih znamk bolj všeč potrošnikom?
- Kako so se odrezali dražji in kako cenejši izdelki?
Cena: 2,00 €
(Dostop do članka: 2 leti)
Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije
ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.
Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:
- Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
- Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
- Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
- Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike
Že od 69,60 € / na leto
Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.