Vse preizkušene izdelke smo kupili kot običajni potrošniki.

Izdelki na testu

  • dm Alverde Hornhaut-Reduziercreme
  • dm Balea Hornhaut Reduziercreme
  • Gehwol med Hornhaut-Creme
  • Hansaplast Anti Hornhaut Intensiv-Creme
  • Kneipp Fuss-Intensiv-Salbe Anti Hornhaut
  • Scholl Anti Hornhaut Creme Intensiv

Zmanjšanje poroženelosti kože (45 odstotkov skupne ocene)
Vsak izdelek je štiri tedne dvakrat na dan uporabljalo 20 prostovoljcev. Trije strokovnjaki so ocenili stanje stopal na začetku preizkusa in po štirih tednih. Pred začetkom testa smo stopala tudi fotografirali.

Uporaba in občutek na koži (25 odstotkov skupne ocene)
Udeleženci testa so ocenili uporabniško izkušnjo, med drugim nanašanje, mazljivost, vpijanje, občutek na koži in konsistenco kreme. Preverili smo tudi, ali so kreme pri udeležencih morebiti povzročale draženje kože.

Označevanje (20 odstotkov skupne ocene)
Ocenili smo resničnost navedb proizvajalcev in preverili, ali so izdelki označeni skladno s predpisi. Preverili smo tudi morebitna pretiravanja in zavajanja, na primer 'posebej primerno za diabetike' ali 'brez parabenov'. Trije strokovnjaki so ocenili razumljivost in čitljivost teksta na embalaži.

Priročnost (5 odstotkov skupne ocene)
Udeleženci so ocenili priročnost embalaže, odpiranje in zapiranje tube ter iztiskanje kreme iz tube.

Embalaža (5 odstotkov skupne ocene)
Strokovnjaki so ocenili morebitno potratnost embalaže, izmerili smo, koliko neporabljenega izdelka ostane v tubi.

Neželene dišave (0 odstotkov skupne ocene)
Preverili smo sestavo izdelkov. Če je izdelek vseboval dišavo BMHCA, smo skupno oceno omejili na največ povprečno.

Dodatna preverjanja
Če sta bili med sestavinami navedeni urea in/ali salicilna kislina, smo preverili koncentracijo teh snovi v izdelku. V vseh primerih je bila urea v zadostni koncentraciji, da se lahko pokaže učinek, salicilna kislina pa je bila v mejah dovoljene koncentracije, ki je tri odstotke.

Odklenite si dostop za ogled testa in ocen izdelkov

Ocene vam povedo, kako so se izdelki izkazali v naših neodvisnih testiranjih.

Katere informacije test vključuje?

Ali so učinki v resnici ekspresni?

Kako pomembna je vsakodnevna nega stopal?

Na katera vprašanja o negi stopal smo prejeli odgovor strokovnjakinje?

 

 

Vsebina le za člane ZPS.

Želim se včlaniti

Želim neomejen dostop do vseh vsebin ZPS

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 4 x 16,50 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Na voljo vam je vsak dan. Svetujejo izkušeni pravni strokovnjaki.

Za člane: 01 432 00 89 Za nečlane: 090 50 90

Svetovanje o pravicah pacientov za občane Mestne občine Ljubljana: 01 474 06 10

Več o svetovanju