Hladilni vložki, pravimo jim tudi pingvini, so uporaben hladilni medij, ko želimo vsaj za kratek čas ohraniti temperaturo vsebine vrečke ali torbe. Niso dragi, zato ni napak, če jih kupimo več, seveda tiste najbolj učinkovite.
Vse hladilne vložke smo kupili v trgovini kot običajni potrošniki. Proizvajalci oz. trgovci za izbor niso vedeli in nanj niso imeli vpliva. Preizkusili smo jih v neodvisnih akreditiranih laboratorijih.
Naši kriteriji so običajno ostrejši od golega preverjanja standarda in varnosti, saj obravnavamo tudi uporabnost izdelka, okoljevarstvo in ostale vidike, pomembne pri vsakdanji uporabi. Objava rezultatov testa je dovoljena le v medijih potrošniških organizacij, kjer niso objavljena oglasna sporočila.
Izračun skupne ocene:
- Trdnost 0%
- Čas hlajenja 20%
- Temperatura ob koncu hlajenja 20%
- Koeficient hlajenja 60%
- Skupna ocena: 100%
Odklenite si dostop za ogled testa in ocen izdelkov
Ocene vam povedo, kako so se izdelki izkazali v naših neodvisnih testiranjih.
Katere informacije test vključuje?
- Kako smo ocenjevali učinkovitost?
- Ali večji hladilni vložek omogoča tudi več hlajenja?
- Kako trdni so hladilni vložki?
- Ali je glede na prostornino torbe smiselno izbrati večje hladilne vložke?
- Kaj vsebujejo hladilni vložki?
Vsebina le za člane ZPS.
Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije
ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.
Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:
- Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
- Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
- Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
- Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike
Že od 69,60 € / na leto
Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.