Vem več - vir koristnih informacij o potrošniških kreditih in pravicah potrošnikov

9. april 2021

Vem več - vir koristnih informacij o potrošniških kreditih in pravicah potrošnikov

Zvezi potrošnikov Slovenije je vlada Republike Slovenije podelila koncesijo za opravljanje javne službe obveščanja in izobraževanja potrošnikov na podlagi javnega razpisa Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo, ki sofinancira izvajanje javne službe.

Javna služba obveščanja in izobraževanja potrošnikov poteka na treh področjih, in sicer:

  • pasti potrošniškega kreditiranja
  • procesni vidik uveljavljanja stvarne napake
  • pravice potrošnikov nasploh

ZPS o vseh ugotovitvah, aktivnostih v okviru opravljanja javne službe potrošnike brezplačno obvešča preko spletne strani Vem več, zato so vsi potrošniki vabljeni, da se naročijo na e-novice. Tako bodo ažurno obveščeni o vseh novostih in aktivnostih, ki bodo potekale v okviru že omenjene javne službe.

Spletna stran Vem več

Potrošniki na spletni strani Vem več lahko najdejo številne koristne informacije o tem, kako sprejeti informirano odločitev o najemu kredita, kako potrošniške kredite med seboj primerjati…

Na spletno stran vsak mesec dodajamo nove informacije, vsebine z omenjenih področij javne službe s ciljem, da potrošnike izobražujemo in obveščamo o tem, kakšne so njihove pravice in kako sprejemati informirane odločitve.

Obiščite Vem več

Vem več - vir koristnih informacij o potrošniških kreditih in pravicah potrošnikov

Kaj lahko stori potrošnik, ko gre podjetje v stečaj?

11. september 2023

Ko kupimo neko blago ali storitev od podjetja, pričakujemo, da bomo za svoj denar tudi kaj dobili. Toda kaj se zgodi, ko podjetje, pri katerem smo izvedli nakup, nenadoma gre v stečaj? Kako lahko kot potrošnik ukrepamo, da ne ostanemo praznih rok?...

Zakaj je dobro imeti varčevalni račun?

16. avgust 2023

Osebni bančni račun, na katerega dobivate plačo ali pokojnino, je izpostavljen različnim tveganjem, zato je prihranke priporočljivo premakniti na ločen, na primer varčevalni račun.

Kaj storiti, če na destinaciji potovanja pride do izrednih razmer?

24. julij 2023

V luči letošnjega poletja in vse pogostejšega pojavljanja naravnih katastrof ter izrednih razmer, do katerih lahko pride tudi na izbrani počitniški destinaciji, si pobližje poglejmo pravice, ki jih imajo v takšni situaciji potrošniki, ki so svoje...

Turistični paket in povišanje cene po sklenitvi pogodbe

25. maj 2023

Potrošniki morajo biti ob sklenitvi pogodbe o paketnem potovanju in povezanih potovalnih aranžmajih pozorni na to, ali je ta cena končna, tako da vam svetujemo, da pred sklenitvijo tovrstne pogodbe to preberete oz. preberete splošne pogoje ponudni...

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 4 x 16,50 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Na voljo vam je vsak dan. Svetujejo izkušeni pravni strokovnjaki.

Za člane: 01 432 00 89 Za nečlane: 090 50 90

Svetovanje o pravicah pacientov (financira Mestna občina Ljubljana): 01 474 06 10

Več o svetovanju