Zamuda pri dobavi naročenega izdelka
Veliko potrošnikov pokliče v našo pravno pisarno, ker želijo nasvet, kako ukrepati, ker jim prodajalec v obljubljenem roku ni dobavil naročenega blaga.
Odklenite si dostop za ogled celotne vsebine članka
V prispevku boste izvedeli:
- Kakšne možnosti ima po zakonu potrošnik, če prodajalec zamuja z izpolnitvijo pogodbe?
- Kaj lahko stori potrošnik, če rok dobave ni določen?
- Kaj lahko stori potrošnik, če je rok dobave dogovorjen?
- Kaj lahko stori potrošnik, če je rok dobave določen kot bistvena sestavina pogodbe?
Vsebina le za člane ZPS.
Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije
ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.
Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:
- Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
- Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
- Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
- Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike
Že od 69,60 € / na leto
Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.