Težave s telekomunikacijskim operaterjem

Težave s telekomunikacijskim operaterjem

Vam operater ne zagotavlja kvalitetne storitve, se ne odziva na vašo reklamacijo? Se ne strinjate z računom, ki ste ga dobili? Potrošniki nas kar pogosto obveščate o težavah s slabim signalom, o napačnih računih, o tem, da operater ni upošteval vašega ugovora.

Odklenite si dostop za ogled celotne vsebine članka
V prispevku boste izvedeli:

  • Vam operater ne zagotavlja kvalitetne storitve in se ne odziva na vašo reklamacijo?
  • Kaj je pravica do ugovora, ki ga lahko podate pri operaterju?
  • Kako vložite ugovor (postopek)?
  • Kaj lahko naredite, če operater vaš ugovor zavrne?
  • Kako poteka reševanje spora z operaterjem pri Agenciji za komunikacijska omrežja in storitve (postopek)?
  • Kakšni so roki v postopku za reševanje spora z operaterjem?

Vsebina le za člane ZPS.

Želim se včlaniti

Želim neomejen dostop do vseh vsebin ZPS

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju