Težave s telekomunikacijskim operaterjem
Vam operater ne zagotavlja kvalitetne storitve, se ne odziva na vašo reklamacijo? Se ne strinjate z računom, ki ste ga dobili? Potrošniki nas kar pogosto obveščate o težavah s slabim signalom, o napačnih računih, o tem, da operater ni upošteval vašega ugovora.
Odklenite si dostop za ogled celotne vsebine članka
V prispevku boste izvedeli:
- Vam operater ne zagotavlja kvalitetne storitve in se ne odziva na vašo reklamacijo?
- Kaj je pravica do ugovora, ki ga lahko podate pri operaterju?
- Kako vložite ugovor (postopek)?
- Kaj lahko naredite, če operater vaš ugovor zavrne?
- Kako poteka reševanje spora z operaterjem pri Agenciji za komunikacijska omrežja in storitve (postopek)?
- Kakšni so roki v postopku za reševanje spora z operaterjem?
Vsebina le za člane ZPS.
Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije
ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.
Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:
- Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
- Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
- Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
- Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike
Že od 69,60 € / na leto
Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.