Pravice potrošnikov kot odjemalcev elektrike in zemeljskega plina
Kakšne so naše pravice v razmerju do dobavitelja oziroma distributerja in kako lahko rešujemo težave v primeru spornih praks pri sklepanju pogodbenih razmerij, kršitev splošnih pogojev poslovanja, napačnega obračunavanja storitev, slabe kakovosti storitev ipd.?
Odklenite si dostop za ogled celotne vsebine članka
V prispevku boste izvedeli:
- Kakšne so naše pravice v razmerju do dobavitelja?
- Kakšne so naše pravice v razmerju do distributerja?
- Kako rešujemo morebiten spor z dobaviteljem?
- Kakšni so pritožbeni postopki?
Vsebina le za člane ZPS.
Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije
ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.
Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:
- Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
- Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
- Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
- Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike
Že od 69,60 € / na leto
Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.