Pravice potrošnikov kot odjemalcev elektrike in zemeljskega plina

Pravice potrošnikov kot odjemalcev elektrike in zemeljskega plina

Kakšne so naše pravice v razmerju do dobavitelja oziroma distributerja in kako lahko rešujemo težave v primeru spornih praks pri sklepanju pogodbenih razmerij, kršitev splošnih pogojev poslovanja, napačnega obračunavanja storitev, slabe kakovosti storitev ipd.?

Odklenite si dostop za ogled celotne vsebine članka
V prispevku boste izvedeli:

  • Kakšne so naše pravice v razmerju do dobavitelja?
  • Kakšne so naše pravice v razmerju do distributerja?
  • Kako rešujemo morebiten spor z dobaviteljem?
  • Kakšni so pritožbeni postopki?

Vsebina le za člane ZPS.

Želim se včlaniti

Želim neomejen dostop do vseh vsebin ZPS

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju