Pogodbe, sklenjene na daljavo
Nakupovanje na daljavo, še posebej prek spleta, ima pred klasičnim nakupovanjem v trgovini številne prednosti. A tudi pomanjkljivosti. Kakšne pravice imamo pri nakupovanju na daljavo in kako jih lahko uresničimo?
Odklenite si dostop za ogled celotne vsebine članka
V prispevku boste izvedeli:
Ste preko spleta kupili izdelek, pa vam ne ustreza? V članku izveste, kaj lahko storite.
- Kaj sploh so pogodbe, sklenjene na daljavo?
- Posebna pravica do odstopa od pogodbe in rok za odstop od pogodbe.
- V katerih primerih nimamo pravice do odstopa od pogodbe? - Kako vrniti izdelek?
- Obveznosti prodajalca do potrošnika.
- Ali lahko izdelek v času do odstopa od pogodbe uporabljamo?
Vsebina le za člane ZPS.
Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije
ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.
Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:
- Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
- Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
- Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
- Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike
Že od 69,60 € / na leto
Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.