Pogodbe, sklenjene na daljavo

Pogodbe, sklenjene na daljavo

Nakupovanje na daljavo, še posebej prek spleta, ima pred klasičnim nakupovanjem v trgovini številne prednosti. A tudi pomanjkljivosti. Kakšne pravice imamo pri nakupovanju na daljavo in kako jih lahko uresničimo?

Odklenite si dostop za ogled celotne vsebine članka
V prispevku boste izvedeli:

Ste preko spleta kupili izdelek, pa vam ne ustreza? V članku izveste, kaj lahko storite.

  • Kaj sploh so pogodbe, sklenjene na daljavo?
  • Posebna pravica do odstopa od pogodbe in rok za odstop od pogodbe.
  • V katerih primerih nimamo pravice do odstopa od pogodbe? - Kako vrniti izdelek?
  • Obveznosti prodajalca do potrošnika.
  • Ali lahko izdelek v času do odstopa od pogodbe uporabljamo?

Vsebina le za člane ZPS.

Želim se včlaniti

Želim neomejen dostop do vseh vsebin ZPS

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 4 x 16,50 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Na voljo vam je vsak dan. Svetujejo izkušeni pravni strokovnjaki.

Za člane: 01 432 00 89 Za nečlane: 090 50 90

Svetovanje o pravicah pacientov za občane Mestne občine Ljubljana: 01 474 06 10

Več o svetovanju