Pogodbe o paketnih potovanjih (turističnih paketih)

Pogodbe o paketnih potovanjih (turističnih paketih)

Potrošniki se radi odločajo za potovanja s turističnimi agencijami, saj se tako na potovanju počutijo varnejše, ni se jim treba ubadati z organizacijo potovanja, dobijo strokovno vodenje in razlago vodnika itd. A se tudi pri turističnih potovanjih lahko zaplete, zato v nadaljevanju predstavljamo najpomembnejše pravice.

Odklenite si dostop za ogled celotne vsebine članka
V prispevku boste izvedeli:

V tem članku boste izvedeli več o tem:

  • Kaj zajema turistični paket?
  • Kdo je odgovoren za izvedbo programa potovanja?
  • Katere informacije mi mora zagotoviti agencija pred potovanjem?
  • Ali turistična agencija lahko spremeni ceno potovanja?
  • Ali od potovanja lahko odstopim?
  • Kako lahko ukrepam, ko gre kaj narobe?
  • Kako se lahko pritožim in v kakšnem roku?

Vsebina le za člane ZPS.

Želim se včlaniti

Želim neomejen dostop do vseh vsebin ZPS

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 4 x 16,50 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Na voljo vam je vsak dan. Svetujejo izkušeni pravni strokovnjaki.

Za člane: 01 432 00 89 Za nečlane: 090 50 90

Svetovanje o pravicah pacientov (financira Mestna občina Ljubljana): 01 474 06 10

Več o svetovanju