Pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov prodajalca

Foto: Shutterstock

Foto: Shutterstock

Vas je že kdaj nenapovedano obiskal predstavnik podjetja na vašem domu? Ste v nabiralnik prejeli vabilo na brezplačni izlet, kjer so vam skušali prodati drage izdelke?

Odklenite si dostop za ogled celotne vsebine članka
V prispevku boste izvedeli:

  • Ste ob obisku predstavnika podjetja na vašem domu kupili izdelek, pa si kasneje glede nakupa premislili?
  • Kako odstopite od pogodbe in v kakšnem roku?
  • V katerih primerih nimate pravice do odstopa od pogodbe?
  • Kakšen je način odstopa od pogodbe?
  • Kako vrnemo izdelek in kaj v primeru, če izdelek ni primeren za vračilo po pošti?
  • Kakšne so obveznosti prodajalca?
  • Ali lahko izdelek v času do odstopa od pogodbe uporabljamo?
  • Prodajalec krši zakon, kaj lahko storimo?

Vsebina le za člane ZPS.

Želim se včlaniti

Želim neomejen dostop do vseh vsebin ZPS

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju