Nepravilno opravljena storitev

Kaj lahko storite, če niste zadovoljni s storitvijo, ki jo je za vas izvedel npr. slikopleskar?
Odklenite si dostop za ogled celotne vsebine članka 
V prispevku boste izvedeli:
- Kaj lahko zahtevam od izvajalca, ki ni pravilno opravil storitve?
- Na kakšen način podam zahtevo?
- V kakšnih rokih moram to storiti?
- Kaj pa, če izvajalec ne upošteva moje zahteve?
- Priložen je obrazec za pomoč pri reklamaciji.
Vsebina le za člane ZPS.
Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije
ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.
Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:
- Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
- Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
- Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
- Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike
Že od 69,60 € / na leto
Zakaj so vsebine ZPS plačljive?
Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.