Garancija

Garancija

Garancija je vsaka obveznost, s katero se garant (dajalec garancije) zaveže, da bo potrošniku brezplačno popravil ali zamenjal blago, vrnil del ali vso kupnino. To mora storiti, kadar blago ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, ki so navedene v garancijskem listu ali ustreznem oglaševalskem sporočilu.

Odklenite si dostop za ogled celotne vsebine članka
V prispevku boste izvedeli:

  • Ste za izdelek prejeli garancijo, pa ne veste natančno, kakšne so vaše pravice?
  • Kaj je garancija?
  • Kaj mora vsebovati garancijski list?
  • Katere vrste garancij poznamo?
  • Za katere izdelke mora biti izdana obvezna garancija in za kakšno obdobje?
  • Kaj lahko zahtevamo pri obvezni garanciji in v kakšnih rokih?
  • Kdo nosi stroške, povezane z reklamacijo?

Vsebina le za člane ZPS.

Želim se včlaniti

Želim neomejen dostop do vseh vsebin ZPS

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 4 x 16,50 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Na voljo vam je vsak dan. Svetujejo izkušeni pravni strokovnjaki.

Za člane: 01 432 00 89 Za nečlane: 090 50 90

Svetovanje o pravicah pacientov (financira Mestna občina Ljubljana): 01 474 06 10

Več o svetovanju