Potrošniško svetovanje Zveze potrošnikov Slovenije

Potrebujete nasvet o pravicah v pogodbenem razmerju s ponudniki blaga in storitev ali pri razreševanju spora s proizvajalcem, trgovcem, banko ali drugim ponudnikom? Na ZPS vam svetujejo izkušeni strokovnjaki s področja potrošniškega prava.

Seznam kontaktovPravice potrošnikov

Potrošniško svetovanje ZPS: kontakti

Na voljo vam je vsak dan. Svetujejo izkušeni pravni strokovnjaki.

Za člane

Pravno svetovanje

Telefonska številka01 432 00 89 Uradne ureod ponedeljka do petka 13.00-15.00

Spletni obrazecPrek spletnega obrazca nam lahko pošljete svoj primer >

Kakovost in varnost gospodinjskih aparatov in izdelkov za dom

Telefonska številka01 474 06 10 Uradne urečetrtek 10.00-12.00

Za nečlane

Pravno svetovanje za nečlane (po telefonu) je na voljo le ob predhodnem nakupu Poskusnega članskega paketa Plus. Cena paketa je 29,90 € za tri mesece.

Nakup Poskusnega paketa Plus >

Telefonska številka01 432 00 89 Uradne ureod ponedeljka do petka 13.00-15.00

Svetovanje o pravicah pacientov (financira Mestna občina Ljubljana)

01 474 06 10 od ponedeljka do petka 9.00-14.00

Preverite, kaj vključuje naše pravno svetovanje in kdaj vam je na voljo:

Strokovnjaki s področja potrošniškega prava članom ZPS ter naročnikom Poskusnega članskega paketa Plus vsak delovni dan nudijo neodvisno, nepristransko in zaupno svetovanje. To zajema težave, s katerimi se potrošniki soočate pri pogodbenih razmerjih s ponudniki blaga in storitev.

Svetovalci ZPS vam bodo podali osnovne informacije o vaših pravicah in predloge za učinkovito razrešitev težave. Po potrebi pa vam bodo pomagali tudi pri razreševanju sporov s proizvajalci, trgovci in drugimi ponudniki na trgu.

Kakovost in varnost gospodinjskih aparatov in izdelkov za dom (samo za člane)

  • Delovni čas: četrtek 10.00-12.00
  • Telefonska številka: 01 474 06 10

Pomoč in nasveti na spletu

Na naši spletni strani so vam v sklopu vsebin za člane vedno na voljo tudi osnovne informacije o vaših pravicah in postopkih njihovega uveljavljanja, kjer boste našli tudi koristne obrazce.

Pravice potrošnikov

Pomoč in nasveti na spletu (prost dostop)

Brezplačne nasvete o vaših pravicah smo zbrali na spletni strani Vem več, kjer so vam na voljo informacije o pravicah glede stvarne napake in potrošniških kreditov.

Obiščite spletno stran Vem več

Brezplačno svetovanje potrošnikom, ki ga izvajajo na Ministrstvu za gospodarstvo, turizem in šport

Brezplačna telefonska številka 080 88 99, od ponedeljka do petka 9.00-11.00.

Več informacij >

Informacije o pravicah
potrošnikov

Imate težave pri upoštevanju garancije? Vas zanima, kako uveljavljati stvarno napako? Na naših straneh za člane najdete številne koristne informacije in obrazce dopisov v postopkih uvevljavljanja vaših potrošniških pravic.

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti