Potrošniško svetovanje Zveze potrošnikov Slovenije

Potrebujete nasvet o pravicah v pogodbenem razmerju s ponudniki blaga in storitev ali pri razreševanju spora s proizvajalcem, trgovcem, banko ali drugim ponudnikom? Na ZPS vam svetujejo izkušeni strokovnjaki s področja potrošniškega prava.

Seznam kontaktovPravice potrošnikov

Potrošniško svetovanje ZPS: kontakti

Na voljo vam je vsak dan. Svetujejo izkušeni pravni strokovnjaki.

Za člane

Pravno svetovanje

01 432 00 89 od ponedeljka do petka 13.00-15.00

Kakovost in varnost gospodinjskih aparatov in izdelkov za dom

01 474 06 21 četrtek 10.00-12.00

Za nečlane

090 50 90 vsak torek in petek 9.00-11.00

Svetovanje o pravicah pacientov (financira Mestna občina Ljubljana)

01 474 06 10 od ponedeljka do petka 9.00-14.00

Preverite, kaj vključuje naše svetovanje in kdaj vam je na voljo:

Pravno svetovanje za člane ZPS

Članom ZPS strokovnjaki s področja potrošniškega prava vsak delovni dan nudijo neodvisno, nepristransko in zaupno svetovanje. To zajema težave, s katerimi se potrošniki soočate pri pogodbenih razmerjih s ponudniki blaga in storitev.

  • Delovni čas: od ponedeljka do petka 13.00-15.00
  • Telefonska številka:01 432 00 89

Svetovalci ZPS vam bodo podali osnovne informacije o vaših pravicah in predloge za učinkovito razrešitev težave. Po potrebi pa vam bodo pomagali tudi pri razreševanju sporov s proizvajalci, trgovci in drugimi ponudniki na trgu.

Kakovost in varnost gospodinjskih aparatov in izdelkov za dom

  • Delovni čas: četrtek 10.00-12.00
  • Telefonska številka: 01 474 06 10

Pomoč in nasveti na spletu za člane ZPS

Na naši spletni strani so vam v sklopu vsebin za člane vedno na voljo tudi osnovne informacije o vaših pravicah in postopkih njihovega uveljavljanja, kjer boste našli tudi koristne obrazce.

Pravice potrošnikov

  • Telefonska številka: 090 50 90
  • Delovni čas: vsak torek in petek 9.00-11.00

Cena klica iz različnih omrežij

  • T-2: 2,00 €/min
  • Telemach: 3,19 €/min
  • Telekom: 2,71 €/min
  • A1: 3,33 €/min
  • HoT (Hofer telekom): 2,45 €/min

Ceno klicev iz različnih omrežij določa vaš operater. Pogovor lahko snemamo.

Splošni pogoji svetovanja

Kako poteka svetovanje za nečlane ZPS?

Svetovanje za nečlane je splošno in ne pokriva podrobnih primerov, kjer je potrebno predložiti dokumentacijo. Na telefonu 090 50 90 odgovarjamo predvsem na vprašanja, s katerimi se srečate, ko kot potrošnik kupujete blago ali uporabljate storitve.

Svetovalci ZPS vam svetujejo v zvezi s pravicami, ki jih imate na podlagi Zakona o varstvu potrošnikov (ZvPot-1).

Svetovanje za nečlane zajema vprašanja, kot so:

  1. oškodovanje kupca (npr. uveljavljanje stvarne napake ali garancije, neizpolnjene ali nepopolno izpolnjene obveznosti prodajalca blaga ali izvajalca storitve);
  2. vaše pravice v zvezi s pogodbami, ki jih sklenete npr. z obrtnikom, nepremičninskim posrednikom, turistično agencijo, telekomunikacijskim operaterjem, stanovanjskim upravnikom;
  3. pogodbe, ki jih sklepate na daljavo (spletni nakupi, nakupi preko telefona) ali na obroke.

Svetovanje za nečlane je splošno in ne zajema:

  1. primerov, pri katerih nam potrošnik zato, da je svetovanje lahko celovito in kompetentno, predložiti dokumentacijo,
  2. primerov, kjer pogodbeno razmerje med potrošnikom in ponudnikom urejajo splošni pogoji poslovanja,
  3. primerov, ki se navezujejo na lokalne predpise (npr. komunalne storitve ipd.),
  4. primerov, ki se navezujejo na poštne storitve,
  5. primerov, ki se navezujejo na najemna razmerja (npr. stanovanja itd.),
  6. primerov, ki se navezujejo na potrošniške kredite,
  7. primerov, ki se navezujejo na zavarovanja.

Vaša potrošniška zagata zahteva podrobnejšo obravnavo? Proučitev individualnih primerov je na voljo članom in članicam ZPS.

Včlanite se v ZPS zdaj

Pomoč in nasveti na spletu (prost dostop)

Brezplačne nasvete o vaših pravicah smo zbrali na spletni strani Vem več, kjer so vam na voljo informacije o pravicah glede stvarne napake in potrošniških kreditov.

Obiščite spletno stran Vem več

 

Informacije o pravicah
potrošnikov

Imate težave pri upoštevanju garancije? Vas zanima, kako uveljavljati stvarno napako?Na naših straneh za člane najdete številne koristne informacije in obrazce dopisov v postopkih uvevljavljanja vaših potrošniških pravic.

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 4 x 16,50 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti