
- Podrobnosti
Italijanska Agencija za varstvo konkurence je izrekla visoko kazen irskemu letalskemu prevozniku Ryanair. Zaradi množičnih odpovedi letov lani septembra bo Ryanair kaznovan z 1.850.000 evri.
V postopku, sproženemu na pobudo italijanske potrošniške organizacije Altroconsumo, so ugotovili, da je Ryanair deloval v nasprotju z dobrimi poslovnimi običaji, saj so bile številne odpovedi letov predvsem posledica organizacijskih in upravljavskih napak in ne višje sile. Odpovedi so seveda povzročile precejšnje težave potrošnikom, ki so načrtovali potovanja, kupili letalsko vozovnico in opravili rezervacije hotelskih sob, najem avtomobila in drugih storitev.
Kot so obrazložili v odločbi, je prevoznik, ki je obveščal potnike o preklicu letov, potnikom predlagal dve možni rešitvi (povračilo ali zamenjavo vozovnice), ne da bi jih hkrati obvestili o obstoju pravice do denarne odškodnine – kot bi jih v primeru odpovedi letov moral skladno z Uredbo ES 261/04.
V času trajanja postopka je letalska družba Ryanair sicer posodobila informacijo an svoji spletni strani glede odškodnine, ki pripada potrošnikom, katerih leti so bili odpovedani.
Zaradi tega je Agencija zmanjšala kazen na 1.850.000 evrov.