Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Turizem, prevoz

"Pri potovalni agenciji sem plačala počitnice na Krku z bivanjem v apartmaju s tremi zvezdicami v bližini morja. Ko sem prišla v kraj dopusta, sem razočarana ugotovila, da je apartma zelo oddaljen od morja in ima tudi manj zvezdic. Kaj lahko storim?"

Agencija je dolžna izpolniti vse, kar oglašuje v svojih prospektih, katalogih, ali kar vam predstavi njen predstavnik v prostorih turistične agencije. Če tega ne stori, morate o vseh pomanjkljivostih takoj opozoriti predstavnika agencije že v samem kraju letovanja.

Če pomanjkljivosti ni mogoče odpraviti, je treba napisati zapisnik in fotografirati pomanjkljivosti.

Najkasneje v roku 2 mesecev po končanem potovanju morate poslati pritožbo agenciji, v kateri navedete vse pomanjkljivosti in zahtevate znižanje cene plačanega aranžmaja. V pomoč pri oceni zahtevka za znižanje kupnine zaradi pomanjkljive izvedbe turističnega aranžmaja naj vam bo tudi Frankfurtska tabela. Agencija je dolžna na reklamacijo odgovoriti v roku osmih dni.

Anja Pikelc

Zadnje objave

Več objav

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA