Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

20. april 2022

Kdaj gre za turistični paket ter kdaj za posamezne storitve ni odvisno le od tega, ali je pogodba sklenjena s turistično agencijo ali neposredno s ponudnikom storitve. Pogodba o turističnem paketu je natančno definirana v Zakonu o varstvu potrošnikov. Zato ni vsaka pogodba, sklenjena s turistično agencijo, avtomatično pogodba o turističnem paketu.

Zakaj je to sploh pomembno? Ker so od tega odvisne pravice potrošnika.

Te se v primeru ene in druge vrste pogodbe precej razlikujejo. Razlikuje se tudi odgovornost ponudnika, torej proti komu lahko potrošnik uveljavlja pravice.

Če je pri pogodbi o turističnem paketu za njegovo pravilno izvedbo v celoti odgovoren organizator potovanja (turistična agencija), to ne velja pri pogodbi o posamezni turistični storitvi, kot je npr. nastanitev ali prevoz. V tem primeru je namreč odgovoren zgolj ponudnik storitve, ne glede na to, ali je bila kupljena preko turistične agencije, spletne platforme ali neposredno pri ponudniku.

Več o razlikah med turističnim paketom in posamezno turistično storitvijo ter v čem se pri eni in drugi vrsti pogodbe razlikuje pravice potrošnikov, si preberite v prispevku na spletni strani Vem več.

vemvec-noga

Sveže e-novice ZPS, vsak teden

Naročite se na naše tedenske e-novice. Sproti spremljajte aktualne teste, koristne potrošniške nasvete in druge novosti. Od prejema e-novic se lahko kadarkoli odjavite.

Umik in odpoklic izdelkov

Več