Informacije za potrošnike

Spletno mesto ZPS

Registracija in moj profil

Seveda. Profil lahko ustvarite tudi brezplačno, tako da se registrirate na naši spletni strani. Kot registriran uporabnik ste upravičeni do različnih ugodnosti (npr. promocijskih dostopov do zaklenjenih vsebin in različnih posebnih ponudb), ki jih občasno namenjamo zgolj registriranim uporabnikom. V primeru, da želite biti seznanjeni z njimi, se lahko prijavite na obvestila, ki jih pošiljamo po e-pošti. Kot registriran uporabnik lahko dodajate vsebine med priljubljene in si bližnjice do njih na tak način shranite v svojem profilu. Do vpogleda v zaklenjene oziroma plačljive vsebine lahko dostopate le ob nakupu teh vsebin ali če ste član-ica ZPS.

Če ste član ZPS, imate člansko številko. Najdete jo v svojem profilu, do katerega dostopate s prijavo. Članska številka je zabeležena na osnovni strani vašega profila, zgoraj, tam, kjer so izpisani vaši osebni podatki. Potrebujete jo, kadar kličete na naš svetovalni telefon, saj svetovalci s pomočjo članske številke preverijo ali ste upravičeni do svetovanja za člane.

Svoje geslo lahko kadarkoli ponastavite. V obrazec tukaj vpišite svoje uporabniško ime (naslov e-pošte). Po e-pošti boste prejeli povezavo, na kateri lahko ponastavite vaše geslo.

Za dostop do profila uporabnika na spletni strani ZPS se je potrebno registrirati.

Registrirate se lahko:

  1. ob nakupu enega od članskih paketov (v tem primeru registracija velja za dostop do vseh zaklenjenih vsebin),
  2. ob nakupu posamezne vsebine (v tem primeru registracija velja za dostop do kupljenih vsebin)
  3. brezplačno (v tem primeru nimate dostopa do zaklenjenih vsebin, lahko pa vsebine, ki vas zanimajo, dodajate med priljubljene, upravičeni pa ste tudi do ugodnosti, ki jih občasno namenjamo le registriranim uporabnikom).

Po registraciji na svoj naslov elektronske pošte prejmete potrditveno povezavo in po uspešni potrditvi sta vaše uporabniško ime in geslo aktivna in se z njima lahko kadarkoli prijavite v svoj profil.

Plačljive vsebine in nakup

Dostop do kupljenih vsebin je časovno omejen zaradi zagotavljanja aktualnosti in ažurnosti vsebin. Dostop traja 2 leti.

Vsebine, katerih aktualnost se s časom zmanjšuje (vsebujejo podatke, ki zastarajo) po nekem obdobju, ki je odvisno od trajanja aktualnosti vsebin, tudi niso več na voljo za nakup. Dostop do vseh zaklenjenih vsebin je za člane ZPS neomejen.

 

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 4 x 16,50 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Na voljo vam je vsak dan. Svetujejo izkušeni pravni strokovnjaki.

Za člane: 01 432 00 89 Za nečlane: 090 50 90

Svetovanje o pravicah pacientov (financira Mestna občina Ljubljana): 01 474 06 10

Več o svetovanju