Letno poročilo 2023

Leto 2023 je držalo obljubo – zahtevno in polno izzivov. Vojne, inflacija, razburkano politično okolje zagotovo niso bili podlaga za mirno plovbo. Pestro leto je bilo tudi za Zvezo potrošnikov Slovenije, saj se je v teh zahtevnih razmerah kot velik izziv izpostavila tudi potrošniška problematika.

Preberite letno poročilo

Letno poročilo 2022

Septembra 2022 je ZPS začela kampanjo ZPS svetuje, potrošnik privarčuje kot pomoč potrošnikom pri spopadanju z vedno večjo draginjo in inflacijo. Potrošniki so se na nas za svetovanje obrnili več kot 6000x, med njimi je bila četrtina članov ZPS. V letu 2022 smo medijem posredovali več kot 60 sporočil za javnost.

Preberite letno poročilo

Letno poročilo 2021

Leto 2021 je še vedno v veliki meri krojil COVID 19. A na ZPS smo bili še bolj aktivni. Prilagodili smo se spremenjenim okoliščinam in iskali načine in poti, kako stati potrošnikom ob strani s koristnim nasveti, uspešno izpeljati zastavljene projekte, biti kritičen glas potrošnikov v odnosu do ključnih deležnikov in tako slediti svojemu poslanstvu.

Preberite letno poročilo

Letno poročilo 2020

Zveza potrošnikov Slovenije je 23. junija 2020 praznovala 30. obletnico svojega delovanja. V obdobju, ki je bil zaradi korona krize za potrošnike še posebej zahteven, se je izkazalo, da slovenski potrošniki nimamo ustreznega zastopnika v vladi, niti stalnega posvetovalnega organa.

Preberite letno poročilo

Letno poročilo 2019

Slovenski telekomunikacijski trg tudi v letu 2019 ni postal prav nič bolj prijazen potrošniku. Potem, ko smo operaterje, regulatorja (AKOS) in tržni inšpektorat vrsto let opozarjali na sporne prakse, smo se v letu 2019 odločili, da začnemo s kampanjo Vezava za oba.

Preberite letno poročilo

Letno poročilo 2018

V letu 2018 smo izvedli odmevne kampanje – in sicer od kampanje preVWara, Študent veš kaj ješ?!, DeklaracijaInformacija do kampanje na vedno aktualno temo telekomunikacije. Svetovali smo več kot 3500 potrošnikom. Znak ZPStest utrjuje svojo pozicijo na slovenskem trgu.

Preberite letno poročilo

Letno poročilo 2017

V letu 2017 je, žal, postalo jasno, da večina evropskih držav ne bo ukrepala proti Volkswagnu, zato pa smo toliko bolj aktivno v igro stopile potrošniške organizacije. Organizirali smo tudi drugi skupinski nakup električne energije in zemeljskega plina in nadaljevali s kampanjo za racionalno rabo antibiotikov.

Preberite letno poročilo

Letno poročilo 2016

V letu 2016 je bil zelo odmeven poziv za znižanje DDV za vložke in tampone iz 22 na 9,5 %. Nadaljevali smo aktivnosti za povečanje preglednosti trga telekomunikacijskih storitev ter okrepili informiranje potrošnikov na področju osebnih financ in ponudbe finančnih ter zavarovalniških produktov, saj zanimanje bralcev za tovrstne vsebine ne upada.

Preberite letno poročilo

Letno poročilo 2015

Praznovali smo 25. letnico delovanja Zveze potrošnikov Slovenije. Zaključili smo s prvim skupinskim nakupom električne energije v Sloveniji pod sloganom Zamenjaj in Prihrani. Nadaljevali smo s kampanjo na temo oderuških kreditov. Leto 2015 pa je izpostavilo tudi slabe plati kreditov v švicarskih frankih.

Preberite letno poročilo

Letno poročilo 2014

Uspešno je bila zaključena prva tožba v akciji zoper oderuške kredite. ZPS tako uspešno gradi sodno prakso za vse potrošnike na tem področju. Pripravili smo mobilno aplikacijo Veš kaj ješ za mobilnike in tablice. Pripravili smo tudi mobilno aplikacijo Eco gator.

Preberite letno poročilo

Letno poročilo 2013

Leto 2013 je bilo leto preizkušenj za potrošnike pa tudi za Zvezo potrošnikov Slovenije. Na račun ZPS je bilo izrečenih več obtožb, ki pa so se v nadaljnjih postopkih izkazale za neresnične. Na ZPS se je s prošnjo za potrošniški nasvet obrnilo več kot 10.000 potrošnikov.

Preberite letno poročilo

20-letno poročilo 1990-2010

20-letno poročilo ZPS

Zbirno poročilo ob 20-letnici Zveze potrošnikov Slovenije (1990-2010). Ko smo junija 1990 v megli, dežju in mrazu na Menini planini ustanavljali Zvezo potrošnikov Slovenije, smo sprejeli program, ki je samo na eni tipkani strani strnil cilje, vizijo in strateške usmeritve in je temeljil na načelih potrošniškega gibanja.

Preberite 20-letno poročilo

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju