Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Aktualno

Potrebujete nasvet o pravicah v pogodbenem razmerju s ponudniki blaga in storitev ali pri razreševanju spora s proizvajalcem, trgovcem, banko ali drugim ponudnikom? Na ZPS vam svetujejo izkušeni strokovnjaki s področja potrošniškega prava.

Preverite, kaj vključuje naše svetovanje in kdaj vam je na voljo:

Potrošniško svetovanje za člane ZPS

Telefonska številka: 01 432 00 89
Delovni čas: od ponedeljka do petka 13.00-15.00

Pripravite svoje naročniške podatke:

  • naročniško številko
  • svoj e-poštni naslov
  • ime in priimek

Kako poteka svetovanje za člane ZPS?

Članom ZPS strokovnjaki s področja potrošniškega prava vsak delovni dan nudijo neodvisno, nepristransko in zaupno svetovanje. To zajema težave, s katerimi se potrošniki soočate pri pogodbenih razmerjih s ponudniki blaga in storitev.

Svetovalci ZPS vam bodo podali osnovne informacije o vaših pravicah in predloge za učinkovito razrešitev težave. Po potrebi pa vam bodo pomagali tudi pri razreševanju sporov s proizvajalci, trgovci in drugimi ponudniki na trgu.

Da bo celoten postopek čim hitreje stekel, vas prosimo, da že pred klicem pripravite svoje naročniško številko.

Pomoč in nasveti na spletu

Na naši spletni strani so vam v sklopu vsebin za člane vedno na voljo tudi osnovne informacije o vaših pravicah, kjer boste našli tudi koristne obrazce.

Potrošniško svetovanje za nečlane ZPS

Telefonska številka: 090 50 90
Delovni čas: od ponedeljka do petka 9.00-12.00

Cena klica iz različnih omrežij:

  • T-2: 1,99 €/min
  • Telemach: 3,19 €/min
  • Telekom: 2,71 €/min
  • A1: 3,33 €/min
  • HoT (Hofer telekom): 2,45 €/min

Ceno klicev iz različnih omrežij določa vaš operater. Pogovor lahko snemamo.

Preverite splošne pogoje svetovanja >

Kako poteka svetovanje za nečlane ZPS?

Svetovanje za nečlane je splošno in ne pokriva podrobnih primerov, kjer je potrebno predložiti dokumentacijo. Na telefonu 090 50 90 odgovarjamo predvsem na vprašanja, s katerimi se srečate, ko kot potrošnik kupujete blago ali uporabljate storitve.

Svetovalci ZPS vam svetujejo v zvezi s pravicami, ki jih imate na podlagi Zakona o varstvu potrošnikov (ZvPot).

Svetovanje za nečlane zajema vprašanja, kot so

  • oškodovanje kupca (npr. uveljavljanje stvarne napake ali garancije, neizpolnjene ali nepopolno izpolnjene obveznosti prodajalca blaga ali izvajalca storitve);
  • vaše pravice v zvezi s pogodbami, ki jih sklenete npr. z obrtnikom, nepremičninskim posrednikom, turistično agencijo, telekomunikacijskim operaterjem, stanovanjskim upravnikom;
  • pogodbe, ki jih sklepate na daljavo (spletni nakupi, nakupi preko telefona) ali na obroke.

Svetovanje za nečlane je splošno in ne zajema:

  • primerov, pri katerih nam potrošnik zato, da je svetovanje lahko celovito in kompetentno, predložiti dokumentacijo,
  • primerov, kjer pogodbeno razmerje med potrošnikom in ponudnikom urejajo splošni pogoji poslovanja,
  • primerov, ki se navezujejo na lokalne predpise (npr. komunalne storitve ipd.),
  • primerov, ki se navezujejo na poštne storitve,
  • primerov, ki se navezujejo na najemna razmerja (npr. stanovanja itd.),
  • primerov, ki se navezujejo na potrošniške kredite,
  • primerov, ki se navezujejo na zavarovanja.

Podrobnejša proučitev individualnih primerov je na voljo zgolj za člane ZPS.

Preverite, zakaj se vam splača postati naš član/članica >

Pomoč in nasveti na spletu

Brezplačne nasvete o vaših pravicah smo zbrali na spletni strani Vem več, kjer so vam na voljo informacije o pravicah glede stvarne napake in potrošniških kreditov.

Obiščite spletno stran Vem več >

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA