Zmaga za potrošnike: Nintendo bo zagotovil popravilo igralnih konzol z vgrajeno napako

4. april 2023

Računalniki
Zmaga za potrošnike: Nintendo bo zagotovil popravilo igralnih konzol z vgrajeno napako

Na poziv potrošniških organizacij je podjetje Nintendo sprejelo zavezo za brezplačno popravilo okvarjenega igralnega ploščka konzole Nintendo Switch.

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

Po pritožbi Evropske potrošniške organizacije BEUC in njenih članic, tudi Zveze potrošnikov Slovenije zaradi prezgodnje pokvarljivosti izdelka Nintendo Switch, je podjetje Nintendo z Evropsko komisijo sklenilo dogovor, ki je v prid potrošnikom, saj jim bo omogočilo brezplačno zamenjavo okvarjenega igralnega ploščka, a vseh problemov s tem vendarle nismo uspeli rešiti.

Potrošniške organizacije so pritožbo nacionalnim nadzornim organom in Evropski komisiji poslale v začetku leta 2021, potem ko so prejele skoraj 25 tisoč pritožb potrošnikov zaradi ponavljajoče se tehnične težave z igralnimi ploščki pri eni od najbolj priljubljenih igralnih konzol na trgu.

Po pričevanjih potrošnikov so v 88 odstotkih primerov okvaro zaznali v prvih dveh letih uporabe. Ker je ni bilo mogoče preprosto ali brezplačno odpraviti, so potrošniki pogosto morali zamenjati igralni plošček, s čimer so nastali tudi nepotrebni elektronski odpadki. Potrošniške organizacije so sumile, da gre pri tej napaki za prezgodnjo pokvarljivost.

Napaka, znana kot "Joy Con Drift", povzroča nenadzorovano premikanje likov sredi igre, zaradi česar igralna konzola postane povsem neuporabna. Podjetje Nintendo se je zdaj zavezalo, da bo to napako v celotni življenjski dobi konzole Nintendo Switch, torej tudi po pretečeni garanciji, brezplačno odpravilo.

Na ZPS smo zadovoljni, saj je dogovor med Evropsko komisijo in Nintendom spodbuden in brezplačno rešuje težavo potrošnikov z okvarjenim izdelkom. Z vidika trajnosti pa ključnega koraka naprej še nismo naredili. Prezgodnja pokvarljivost izdelkov je nesprejemljiva, saj potrošnikom povzroča nepotrebne stroške, hkrati pa prispeva tudi k naraščajočim goram e-odpadkov.

Zato bi morali proizvajalci poskrbeti za večjo vzdržljivost njihovih izdelkov. Potrošniške organizacije pozivamo k spremembi zakonodaje EU, s katero se bomo v prihodnosti bolj učinkovito spopadli s prezgodnjim zastaranjem zaradi nepotrebnih okvar izdelkov.

Sveže e-novice ZPS, vsak petek

Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.

Politika varovanja osebnih podatkov

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju