Zavajajoča poslovna praksa pri oglaševanju mobilnega paketa Največ

23. julij 2019

Elektronske komunikacije Oglaševanje
Zavajajoča poslovna praksa pri oglaševanju mobilnega paketa Največ

V začetku leta smo na Tržni inšpektorat podali prijavo zaradi zavajajoče poslovne prakse operaterja Telemach pri oglaševanju mobilnega paketa Največ. Med drugim smo trdili, da Telemach oglašuje neomejen prenos podatkov, čeprav v resnici prenos podatkov ni neomejen, saj se po porabljeni količini 100 GB hitrost prenosa podatkov omeji na le 1 Mbps/256 kbps.

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

Tržnemu inšpektoratu smo predlagali, naj takšno oglaševanje prepove, saj so potrošniki v postopku sklenitve naročniškega razmerja preko Telemachove spletne strani zavedeni oziroma niso ustrezno seznanjeni z omejitvijo prenosne hitrosti po porabljeni količini 100 GB. Tržni inšpektorat je v inšpekcijskem postopku operaterju naložil odpravo nepravilnosti, kar naj bi Telemach tudi storil, čeprav po našem mnenju potrošniki še vedno niso ustrezno in dovolj jasno seznanjeni z omejitvijo prenosa hitrosti. V nadaljevanju pa je Tržni inšpektorat izdal tudi odločbo o prekršku, s katero je Telemachu naložil plačilo sicer najnižje mogoče globe zaradi zavajajoče poslovne prakse.

V zadnjih letih opažamo številne prakse telekomunikacijskih operaterjev, ki so po našem mnenju nepoštene in povzročajo škodo tako potrošnikom kot tistim operaterjem, ki se spornih praks ne poslužujejo. Tudi v prihodnje bomo zato pozorni na način oglaševanja operaterjev in njihovo delovanje ter bomo po potrebi podali ustrezne prijave na nadzorne organe.

Preberite: Odločba, ki so jo izdali pri Tržnem inšpektoratu

 

Sveže e-novice ZPS, vsak petek

Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.

Politika varovanja osebnih podatkov

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju