Spletne tržnice: aktiven umik nevarnih izdelkov

2. avgust 2019

Spletna prodaja in prodaja na domu
Spletne tržnice: aktiven umik nevarnih izdelkov

Leto dni po podpisu listine o varnosti izdelkov, s katero so se zavezala, da bodo pospešila umik nevarnih izdelkov, ki so jih prodajali na njihovih spletnih mestih, so podjetja AliExpress, Amazon, eBay in Rakuten France Komisiji predložila poročilo o izpolnjevanju obveznosti. Peto podjetje, C-Discount, je napovedalo, da se bo pridružilo listini.

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

Štiri spletne tržnice redno uporabljajo spletni sistem hitrega obveščanja o nevarnih izdelkih EU Safety Gate za odstranitev nevarnih izdelkov s svojih spletnih strani, 87 % izdelkov, ki so jih prijavili nadzorni organi, pa so umaknile v dveh delovnih dneh. Vsi ponudniki, ki so se zavezali k sodelovanju, so tudi sprejeli ustrezne ukrepe, da se nevarni izdelki ne bi ponovno pojavili v njihovih spletnih tržnicah pri drugih trgovcih.

Kljub napredku pa je - kot so zapisali pri Evropski komisiji – še prostor za izboljšave. Poročilo še navaja, da lahko podjetja dodatno izboljšajo svojo dejavnost na področju varnosti izdelkov, z več preventivnimi akcijami, obveščanjem prodajalcev o tveganjih, s tesnejšim sodelovanjem z organi za nadzor trga in z vlaganjem v tehnologije za odkrivanje nevarnih izdelkov na spletu.

Evropska komisija si bo še naprej prizadevala, da bi prepričala tudi druge družbe, naj se pridružijo Listini, vključno z družbenimi omrežji, kot je Facebook.

Sveže e-novice ZPS, vsak petek

Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.

Politika varovanja osebnih podatkov

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju