Si inovativen? Si kreativen? Imaš ideje? Potem iščemo prav tebe.
19. oktober 2020
Prijavi se na študentski natečaj MOJA IZBIRA = VEŠ, KAJ JEŠ IZBIRA! Tema natečaja je razvoj izdelka, primernega za prodajo v prodajnih avtomatih. Prijaviš se lahko sam ali z ekipo somišljenikov z iste ali še bolje različnih fakultet.
Dodaj vsebino med priljubljene
Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija
Razvij izdelek po svojem okusu in morda ga boš lahko v prihodnje kupil tudi na prodajnem avtomatu na svoji fakulteti.
Časa za prvo fazo ni veliko. Tvojo prijavo pričakujemo do 23. 12. 2020. Srečno!
1. Pogoji za prijavitelja:
- Študent univerzitetnega študija znanstvene in/ali komercialne smeri in/ali vpisan na višješolski izobraževalnih ustanovi na področju Slovenije;
- Status študenta vsaj do konca šolskega leta 2020/2021;
- Študenti, ki so na doktorskem študiju in/ali so starejši od 35 let ne morejo sodelovati na natečaju;
- Prijavi se lahko posameznik ali ekipa največ petih študentov.
2. Izdelek mora biti:
- Primeren za prehrano ljudi in namenjen končnemu potrošniku;
- Primeren za prodajo v trgovinah in prodajnih avtomatih;
- Energijsko in hranilno ustrezen za malico študenta;
- Inovativen v vsaj enem elementu v primerjavi z obstoječimi izdelki na trgu (tehnologija, recept, embalaža, pakiranje,…);
- Upoštevati mora vidik `eko-inovacije´, ki se nanaša na surovine (poreklo, ekološka pridelava, nizek ogljični odtis) in/ali embalažo (povratna, reciklirajoča) in/ali proizvodni proces (varčevanje z energijo, uporaba reciklirane vode idr.) in/ali distribucijo/logistiko (novi prodajni kanali, direktna prodaja);
- Poseben zaradi svojih senzoričnih, prehranskih in drugih lastnosti;
- Primeren za industrijsko proizvodnjo na proizvodni liniji v podjetju;
- Skladen z veljavno zakonodajo;
- Primeren za trženje oz. tržno zanimiv.
(povzeto in dopolnjeno po pravilih za tekmovanje Ecotrophelia Slovenija, 2020)
3. Način prijave:
Prijavno dokumentacijo posredujte do 1. 12. 2020 na e-naslov: [email protected] s pripisom NATEČAJ MOJA IZBIRA = VEŠ, KAJ JEŠ IZBIRA!
Prijavna dokumentacija mora vsebovati:
- Opis izdelka (ime, kategorija, splošen opis, inovativne lastnosti…) in utemeljitev, zakaj je izdelek primeren za ponudbo v prodajnih avtomatih;
- Kratka predstavitev prijavitelja/ekipe, ki mora vsebovati tudi osebne podatke prijavitelja oziroma vodje ekipe in članov (ime in priimek, fakulteta - smer in letnik, datum rojstva, kontaktni podatki).
Celotna dokumentacija naj bo pripravljena na 2-3 straneh.
4. Izbor zmagovalca:
Izmed vseh prijavljenih na natečaj MOJA IZBIRA = VEŠ, KAJ JEŠ IZBIRA! bomo izbrali 3, ki se bodo predstavili s kratko online predstavitvijo ideje (5 min) pred komisijo v decembru 2020. Komisija bo izbrala enega zmagovalca/zmagovalno ekipo.
Za nadaljnje informacije in rezultate spremljajte: www.veskajjes.si, ter e-naslov, ki ga boste navedli ob prijavi.
5. Zmagovalec prejme:
- Strokovno pomoč pri razvoju izdelka in pripravi dokumentov za prijavo na tekmovanje Ecotrophelia Slovenija 2021 (Več informacij)
- Podporo pri oblikovanju izdelka, promociji, komunikaciji …;
- Zakonodajno-pravna pomoč pri sestavi, označevanju, komuniciranju,…
- Kritje stroškov razvoja izdelka v vrednosti do 500 €;
- Podporo ponudnikov prodajnih avtomatov pri razvoju in oblikovanju izdelka primernega za avtomat.
Imaš vprašanje? Piši na [email protected].
Sveže e-novice ZPS, vsak petek
Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.
Politika varovanja osebnih podatkov
Sorodne objave
Nazaj na seznam objavPostanite član Zveze potrošnikov Slovenije
ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.
Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:
- Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
- Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
- Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
- Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike
Že od 69,60 € / na leto
Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.