Pomemben preobrat v zadevi VW: Evropski komisarki na konferenci Evropske organizacije potrošnikov izpostavili tudi odškodnino za oškodovane evropske potrošnike!

30. september 2016

Avto in oprema za avto Ekologija in varstvo okolja
Pomemben preobrat v zadevi VW: Evropski komisarki na konferenci Evropske organizacije potrošnikov izpostavili tudi odškodnino za oškodovane evropske potrošnike!

Na konferenci Evropske potrošniške organizacije (BEUC) o škandalu VW in testiranju avtomobilov v EU, ki je potekala včeraj v Bruslju, sta evropski komisarki Bieńkowska in Jourová potrdili zavezo Komisije, da bo ta zagotovila, da bodo tudi evropski potrošniki deležni pravične obravnave.

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

Evropska komisarka Bieńkowska je izpostavila, da je "v lastnem interesu VW, da sprejme ukrepe za ponovno vzpostavitev zaupanja in verodostojnosti, saj 8 milijonov potrošnikov v Evropi še vedno čaka na Volkswagnovo odpravo neskladnosti in odškodnino."

Evropska komisarka Jourová pa je v zaključnem govoru dejala, da si želi pošten dogovor za evropske potrošnike in da bo pozorno spremljala nedavno zavezo VW o obveščanju potrošnikov in popravilu vseh prizadetih avtomobilov v jasnem časovnem okviru. Komisarka Jourová je tudi izpostavila, da bo sodelovala z nacionalnimi organi pregona in potrošniškimi organizacijami ter podpirala njihova prizadevanja za pridobitev odškodnine.

"Na ZPS smo zadovoljni, da je prišlo do preobrata v stališču Evropske komisije, da v zadevi VW oškodovanim evropskim potrošnikom pripada odškodnina," je poudarila Breda Kutin, predsednica Zveze potrošnikov Slovenije.

favicon Več o naših preteklih aktivnostih ZPS v zadevi VW.

Več o izjavah evropskih komisark lahko preberete na spletnih straneh Evropske Komisije.

Sveže e-novice ZPS, vsak petek

Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.

Politika varovanja osebnih podatkov

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju