Oglaševanje na družbenih omrežjih: tretjina uporabnikov ne prepozna plačane vsebine
10. oktober 2018
Evropska Komisija je objavila raziskavo, ki opozarja na problematiko oglaševanja na spletnih družbenih omrežjih. V raziskavi so identificirali nepošteno, prikrito in zavajajoče oglaševanje na družbenih omrežjih, ki ga uporabniki pogostokrat sploh ne prepoznajo.
Dodaj vsebino med priljubljene
Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija
Tretjina udeležencev v raziskavi ni prepoznala plačanih oglasov v digitalnih izdajah revij, čeprav potrošniki brez težav prepoznajo plačane oglase v tradicionalnih tiskanih medijih. |
Sveže e-novice ZPS, vsak petek
Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.
Politika varovanja osebnih podatkov
Sorodne objave
Nazaj na seznam objavPostanite član Zveze potrošnikov Slovenije
ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.
Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:
- Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
- Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
- Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
- Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike
Že od 69,60 € / na leto
Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.