Na AKOS zbirajo informacije o nadlegovanju po telefonu s strani operaterjev
18. februar 2025

Kot so nam sporočili z Agencije za komunikacijska omrežja in storitve (AKOS), so v zadnjem času prejeli več pritožb, ki se nanašajo na trženje storitev telekomunikacijskih operaterjev po telefonu.
Dodaj vsebino med priljubljene
Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija
Omenjena sporna trženjska praksa bi lahko pomenila kršenje 226. člena Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2).
Pri AKOS si zato želijo vzpostaviti stik s čim več oškodovanimi potrošniki, ki bi bili pripravljeni sodelovati v postopku nadzora in predstaviti prejem in vsebino takšnega klica (kljub predhodno že izraženi prepovedi).
Javite se jim lahko na e-poštni naslov [email protected].
ZPS svetuje
Potrošniki imajo pravico, da podjetju, ki izvaja telefonsko trženje, izrecno prepovedo uporabo njihovih podatkov za tovrstno trženje v prihodnosti.
Sveže e-novice ZPS, vsak petek
Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.
Politika varovanja osebnih podatkov
Sorodne objave
Nazaj na seznam objavPostanite član Zveze potrošnikov Slovenije
ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.
Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:
- Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
- Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
- Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
- Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike
Že od 69,60 € / na leto
Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.