Lux-factor: čudežno učinkoviti izdelki in izogibanje odgovornosti
29. marec 2017
Ste tudi v na spletu zasledili reklamo za (skoraj čudežne) izdelke Lux-factor? Se vam zdijo navedbe o učinkovitosti izdelkov pretirane? Tudi nam se zdi tako, zato smo na oglaševanje opozorili Zdravstveni inšpektorat, ki pri nas nadzira oglaševanje kozmetičnih izdelkov.
Dodaj vsebino med priljubljene
Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija
Zdravstveni inšpektorat je izdal odločbo s katero je bila odrejena prepoved omogočanja dostopnosti vseh treh izdelkov na trgu do predložitve zahtevanih dokazil in odprave ugotovljenih neskladnosti. Podjetje Lux-factor d.o.o. se je na to odločbo pritožilo.
Kljub množičnemu oglaševanju in znanim Slovenkam, ki prepričujejo potrošnike o učinkovitosti izdelkov Lux-factor, pa se je v postopku, ki ga je opravil Zdravstveni inšpektorat izkazalo, da se podjetje Lux-factor d.o.o vseskozi izogiba odgovornosti, zanika vlogo distributerja v prodajni verigi kozmetičnih izdelkov Lux-factor in trdi, da opravlja le vlogo `kurirja´.
Potrošnike opozarjamo tudi na dejstvo, da je lastnik domene spletne trgovine registriran na Sejšelih, kar lahko oteži uveljavljanje pravic, ki jim jih zagotavlja evropska zakonodaja pri nakupovanju po spletu.
Fotografija: lux-factor.com
Sveže e-novice ZPS, vsak petek
Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.
Politika varovanja osebnih podatkov
Sorodne objave
Nazaj na seznam objavPostanite član Zveze potrošnikov Slovenije
ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.
Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:
- Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
- Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
- Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
- Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike
Že od 69,60 € / na leto
Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.