Koliko dražji je toaletni papir kot je bil ob našem prejšnjem testu?

1. februar 2024

Kozmetika in nega telesa
Koliko dražji je toaletni papir kot je bil ob našem prejšnjem testu?

Test toaletnega papirja smo zadnjič objavili pred šestimi leti in tudi takrat so bili rezultati precej podobni. Cena za zvitek toaletnega papirja pa se je v vseh primerih občutno povišala.

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

Toaletni papir uporabljamo vsak dan in pridno skrbimo, da ga nikoli ne zmanjka. To se je še posebej pokazalo med pandemijo, ko se je v trgovinah tako povečalo povpraševanje, da ga je marsikje zmanjkalo. No, stvari so se spet normalizirale, vsaj pri zalogah doma in v trgovini, a nikakor ne pri cenah.

Test toaletnega papirja smo zadnjič objavili pred šestimi leti in tudi takrat so bili rezultati precej podobni, zato smo se odločili, da primerjamo vzorce vsaj z enako blagovno znamko, če vzorca s povsem enakim imenom ni bilo več na voljo.

Število lističev je pri večini primerjanih vzorcev ostalo enako, zmanjšalo se je le pri Mercatorjevem toaletnem papirju Natur, in sicer z 225 na 200 (–11,1 odstotka).

Na drugi strani je več lističev v zvitku Sparovega toaletnega papirja Lovely, in sicer jih je na letošnjem vzorcu 200, v dveh pred šestimi leti pa 150 oziroma 160.

Cena za zvitek toaletnega papirja se je v vseh primerih konkretno zvišala. Največ pri Violeti, za skoraj 160 odstotkov, pri čemer je treba poudariti, da so pri tej znamki spremenili izdelek.

Za 140 odstotkov je višja cena Müllerjevega toaletnega papirja Soft Star Das Zuverlässige, ki je ohranil ime, za 84 odstotkov pa je dražji izdelek Sanft & Sicher (dm) Toilettenpapier Recycling.

Za več kot 50 odstotkov sta se podražila še toaletna papirja Soft Star (Müller) Das Bewusste (60,6 odstotka) in Natur (Mercator) Extra soft (61,4 odstotka). V to kategorijo spadata sicer ne neposredno primerljiva papirja iz Eurospina (+61,7 odstotka) in Hoferja (+53 odstotkov). Prvi je spremenil tako znamko kot ime, drugi pa le znamko.

Podoben primer je Lidlov Floralys, ki zdaj stane 46 odstotkov več kot pred šestimi leti, že omenjeni Spar Lovely pa je dražji za 45 odstotkov oziroma 12,6 odstotka, odvisno od tega, s katerimi izdelkom, ki smo ga preverili pred šestimi leti, ga primerjamo.

Omenimo še toaletni papir Hakle Klassisch, ta se je v šestih letih podražil za dobro tretjino.

Besedilo: Boštjan Okorn

Sveže e-novice ZPS, vsak petek

Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.

Politika varovanja osebnih podatkov

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju