Kakšno mleko uživamo – rezultati spletne ankete
4. januar 2024
Potrošniki večinoma posegajo po UVT-polnomastnem mleku. V spletni anketi, ki smo jo izvedli septembra lani, je sodelovalo več kot 700 potrošnikov, od tega 85 % žensk in 15 % moških, večinoma starih od 19 do 55 let (91 %).
Dodaj vsebino med priljubljene
Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija
Koliko pijemo in kupujemo mleko?
- 70 % sodelujočih uživa polno mleko z najmanj 3,5 % mlečne maščobe (m. m.)
- 6 % jih mleka ne pije in ne kupuje
Kakšno mleko kupujejo potrošniki?
- 80 % sodelujočih kupuje mleko UVT (mleko, segreto na ultra visoki temperaturi)
- 11 % sodelujočih kupuje pasterizirano mleko
- 7 % sodelujočih kupuje mleko s podaljšanim rokom uporabnosti ali mikrofiltrirano mleko
- 2 % sodelujočih kupuje surovo mleko, ki ni bilo predhodno toplotno obdelano
Nehomogenizirano mleko
Zanimivo je, da 4 % vprašanih sploh ne ve, ali je mleko ki ga uživajo, homogenizirano ali ne ve, kaj je homogenizacija.
- 34 % sodelujočih nikoli ne poseže po nehomogeniziranem mleku
- 27 % zelo redko izbere nehomogenizirano mleko
- 20 % vsaj občasno izbere nehomogenizirano mleko
- 14 % vedno izbere nehomogenizirano mleko
Ekološko mleko
- 49 % sodelujočih ga nikoli ne uživa
- 28 % sodelujočih ga kupuje zelo redko
- 17 % sodelujočih po njem poseže vsaj občasno
- 6 % sodelujočih prisega le na ekološko mleko
Sorodne objave
Nazaj na seznam objavPostanite član Zveze potrošnikov Slovenije
ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.
Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:
- Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
- Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
- Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
- Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike
Že od 69,60 € / na leto
Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.