Honest Co.: v embalaži premalo detergenta

20. april 2017

Odpadki in embalaža
Honest Co.: v embalaži premalo detergenta

Podjetje znane holivudske igralke Jessice Alba Honest Co., ki proizvaja (vsaj po njihovih izjavah) ekološka čistila, kozmetiko in higienske izdelke za otroke je zopet v središču pozornosti zaradi ne ravno poštene (Honest?!) poslovne prakse.

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

Nekateri trgovci so umaknili njihov detergent za pomivanje posode s polic, ker je namesto oglaševanih 26.5 unč (pribl. 0,8l) vseboval le 24 unč detergenta. Kot so sporočili iz podjetja Honest Co., bo na novi embalaži količina detergenta navedena pravilno, izdelek pa bo imel tudi novo sestavo.

favicon Ste opazili potratno ali zavajajočo embalažo? Pošiljite nam fotografijo in sporočilo na [email protected]. Veseli bomo vaših odzivov!

Podjetje sicer oglašuje, da so njihovi izdelku učinkoviti, ekološki in ne vsebujejo spornih kemikalij. Že pred približno dvema letoma jih je za 5 milijonov dolarjev tožila skupina potrošnikov zaradi zavajajočega oglaševanja in nepopolnih označb na izdelkih kot so milo, plenice, kreme za zaščito pred soncem in detergent za pomivanje posode ter večnamensko čistilo. "V nasprotju z njihovim imenom (Honest v angleščini pomeni pošten, op.) so njihove trditve neresnične in zajajajoče," so zapisali ob vložitvi tožbe. 

Trdili so, da našteti izdelki niso `naravni´ in da vsebujejo tudi sporne kemikalije med drugim Methylisothiazolinone (od letos prepovedan v vseh kozmetičnih izdelkih v EU, ki se ne izperejo, v ostalih pa omejena največja dovoljena koncentracija te kemikalije)), Cocamidopropyl Betaine, Phenoxyethanol, Sodium Polycrylate, Sodium Lauryl Sulfate (SLS). Vse sporne kemikalije tudi niso bile navedene na seznamu sestavin. Podjetje je med drugim oglaševalo, da so izdelki `brez SLS´(SLS free), laboratorijski testi pa so pokazali ravno nasprotno. Podjetje je v tem primeru doseglo izvensodno poravnavo, krivde pa niso priznali.

Fotografija: Honest Co.

Sveže e-novice ZPS, vsak petek

Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.

Politika varovanja osebnih podatkov

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju