FLIK – skupen projekt vseh bank v Sloveniji za takojšnja plačila s pametnim telefonom

6. oktober 2022

Osebni računi Plačilne kartice
FLIK – skupen projekt vseh bank v Sloveniji za takojšnja plačila s pametnim telefonom

Flik je sistem takojšnjih plačil, ki omogoča pošiljanje denarja in plačevanje na prodajnih mestih.

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

Denar je kadar koli v nekaj sekundah na računu prejemnika, uporaba pa je za fizične osebe brezplačna.

Dobra stran – in pomemben dejavnik za uspeh – je, da shemo podpirajo prav vse banke in hranilnice v Sloveniji. Nekatere Flik ponujajo kot samostojno aplikacijo, druge v svoji mobilni banki ali mobilni denarnici. Navodila za namestitev in uporabo najdete na njihovem spletnem mestu ali pri svoji banki.

Komitenti vseh bank si lahko tako prek Flika med seboj brezplačno pošiljajo denar. Prejemnika izberete v imeniku pametnega telefona in vpišete znesek, dodate lahko tudi krajše sporočilo.

Uporabno pri skupnih obiskih restavracij ali nakupu daril za prijatelje – razdelitev zneska in vračilo sta hitra in preprosta. Morda to ni všeč le tistim, ki se radi izgovorijo, da so denarnico pozabili doma ...

Flik ima danes več kot 350.000 uporabnikov, kar je skoraj desetkrat več kot pred dvema letoma. Skupaj s(m)o opravili več kot dva milijona transakcij, na dan že več kot 7500, kar priča, da je rešitev zaživela in je med uporabniki dobro sprejeta.

Poleg nakazil prijateljem lahko s Flikom plačujete tudi na prodajnih mestih. Teh je nekaj več kot 5000, v naboru so tudi prve spletne trgovine. Do konca letošnjega leta naj bi shema pokrila 75 odstotkov trgovcev, prepoznate jih po oznaki Flik.

 bs

Sveže e-novice ZPS, vsak petek

Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.

Politika varovanja osebnih podatkov

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 4 x 16,50 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Na voljo vam je vsak dan. Svetujejo izkušeni pravni strokovnjaki.

Za člane: 01 432 00 89 Za nečlane: 090 50 90

Svetovanje o pravicah pacientov za občane Mestne občine Ljubljana: 01 474 06 10

Več o svetovanju