Brošura: vse, kar je dobro vedeti o Novi energijski nalepki
2. februar 2022
Energijska nalepka EU je splošno priznano orodje, ki že več kot 25 let pomaga potrošnikom pri izbiri energijsko bolj varčnih aparatov in naprav, kot so pralni stroji, hladilniki, televizijski sprejemniki, svetila ...
Dodaj vsebino med priljubljene
Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija
V raziskavi po vsej EU (Eurobarometer) leta 2019 je 93 odstotkov potrošnikov potrdilo, da so prepoznali oznako, 79 odstotkov pa jih je potrdilo, da je vplivala na njihovo odločitev, kateri izdelek bodo kupili.
Skupaj z usklajenimi minimalnimi zahtevami glede učinkovitosti in ekološkega načrtovanja izdelkov (okoljsko primerna zasnova) naj bi pravila EU glede označevanja energijskih razredov zmanjšala izdatke potrošnikov za desetine milijard evrov vsako leto, hkrati pa naj bi ustvarila številne druge koristi za okolje ter proizvajalce in trgovce na drobno.
Nove kategorije za spremenjeno nalepko so bile dogovorjene po strogem, a preglednem posvetovanju vseh ključnih deležnikov in držav članic na vseh stopnjah, vključno s pregledom Sveta in Evropskega parlamenta ter s sodelovanjem in obvestilom proizvajalcev.
Sveže e-novice ZPS, vsak petek
Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.
Politika varovanja osebnih podatkov
Sorodne objave
Nazaj na seznam objavPostanite član Zveze potrošnikov Slovenije
ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.
Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:
- Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
- Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
- Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
- Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike
Že od 69,60 € / na leto
Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.