Booking.com: preglednejša ponudba

23. december 2019

Turizem in potovanja Internet in platforme
Booking.com: preglednejša ponudba

Evropska komisija in nacionalni nadzorni organi so dosegli dogovor s spletno platformo Booking.com, ki se je zavezala, da bo spremenila način predstavljanja svoje ponudbe, popustov in cen za potrošnike. Spremembe bodo potrošnikom omogočile preglednejšo primerjavo ponudbe namestitev.

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

Platforma Booking.com se je zavezala, da bo najkasneje do 16. junija 2020 izvedla spremembe, po katerih bo jasno razvidno:

  • da se vsaka izjava nanaša le na ponudbo na platformi Booking.com;
  • da ponudba ni časovno omejena, če bo po tem še vedno na voljo ista cena; 
  • kako so rezultati razvrščeni in ali so plačila ponudnika nastanitve družbi Booking.com vplivala na njegov položaj na seznamu rezultatov; 
  • kdaj primerjava cen temelji na različnih okoliščinah (npr. datum bivanja) in ne predstavi te primerjave kot popusta; 
  • da primerjave cen s popusti predstavljajo dejanske prihranke (npr. z navedbo podrobnosti o standardni ceni, ki se upošteva kot referenca); 
  • kakšna je skupna cena, ki jo bodo morali plačati potrošniki (vključno z vsemi neizogibnimi stroški, pristojbinami in davki, ki jih je mogoče razumno izračunati vnaprej); 
  • katera namestitev ni več na voljo in to na mestu v rezultatih iskanja, ki ustrezajo iskalnim merilom; 
  • kdo ponuja namestitev – privatni ponudniki ali podjetja.

Didier Reynders, Komisar za pravosodje in potrošnike: "Vsa podjetja, ki želijo poslovati na skupnem evropskem trgu, morajo spoštovati visoke standarde zaščite potrošnikov. Pomembno je, da vodilno podjetje kot je Booking.com upošteva svoje obveznosti in opusti manipulacije kot je npr. prevzeta razvrstitev glede na to, ali je podjetje za visoko uvrstitev med zadetki plačalo. Evropska komisija in nacionalni nadzorni organi bodo še naprej spremljali potovalne platforme z namenom zagotavljanja poštenega spletnega okolja."

 

Sveže e-novice ZPS, vsak petek

Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.

Politika varovanja osebnih podatkov

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju