Bomo dočakali označevanje hranilne vrednosti na sprednji strani izdelka?
7. februar 2023
Potrošniki zaradi pomanjkanja časa in znanja težko razberemo informacije o hranilni vrednosti na zadnji strani izdelka. Zato si potrošniške organizacije že vrsto let prizadevamo za uvedbo obveznega, poenotenega načina prikazovanja hranilne vrednosti na sprednji strani izdelka z uporabo barvnega kodiranja. Pri nas si lahko pomagamo z aplikacijo VešKajJeš, ki s skeniranjem črtne kode izdelka poda informacijo o prehranskem profilu izdelka v obliki barvnega kodiranja.
Dodaj vsebino med priljubljene
Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija
Zaradi skrb vzbujajočega še vedno velikega deleža oseb s prekomerno telesno maso in debelosti tako pri odraslih kot otrocih v Evropi smo potrošniške organizacije pod okriljem Evropske potrošniške organizacije BEUC skupaj z Evropsko mrežo za srce in Evropsko zvezo za javno zdravje poslale skupno pismo Evropski komisiji, naj čim prej predloži svoj predlog o označevanju hranilne vrednosti na sprednji strani embalaže.
Če je še nimate, si jo naložite tukaj: | |
Google Play | App Store |
Sveže e-novice ZPS, vsak petek
Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.
Politika varovanja osebnih podatkov
Sorodne objave
Nazaj na seznam objavPostanite član Zveze potrošnikov Slovenije
ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.
Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:
- Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
- Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
- Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
- Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike
Že od 69,60 € / na leto
Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.