Airbnb bo svoje poslovanje uskladil s pravili varstva potrošnikov

21. september 2018

Airbnb bo svoje poslovanje uskladil s pravili varstva potrošnikov

Podjetje Airbnb se je po julijskem pozivu Evropske komisije in organov EU za varstvo potrošnikov zavezalo, da bo uvedlo potrebne spremembe pogojev poslovanja, hkrati pa bodo poskrbeli tudi za bolj pregledno navajanje cen. 

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

Podjetje Airbnb je spremembe pogojev zagotavljanja storitev in načina navajanja informacij o cenah predstavilo na sestanku s Komisijo in organi EU za varstvo potrošnikov. Na spletišču Airbnb naj bi spremembe v vseh jezikovnih različicah EU uvedli do konca decembra letošnjega leta. Če sprememb ne bodo uvedli, pa Evropska Komisija napoveduje, da se lahko v primeru neizpolnjevanja obveznosti organi za varstvo potrošnikov odločijo za izvršilne ukrepe.

Evropska komisarka za pravosodje, potrošnike in enakost spolov Věra Jourová: "Potrošniki v EU imajo pravice, tako na spletu kot zunaj njega. Pozdravljam pripravljenost podjetja Airbnb, da uvede potrebne spremembe za zagotovitev popolne preglednosti in razumevanja, kaj potrošniki plačujejo. Ta ukrep je del prizadevanja za boljšo zaščito potrošnikov na spletu."

Podjetje Airbnb se je zavezalo, da bo pri rezervacijah navajalo celotno ceno, vključno z doplačili, kot so stroški za storitve in čiščenje. Kadar končne cene ni mogoče izračunati vnaprej, bo potrošnike na razumljiv način obvestilo o možnosti doplačil. Jasno bo tudi navedeno, ali gre za ponudbo zasebnega ali poslovnega ponudnika, saj se v teh primerih pravila o varstvu potrošnikov razlikujejo.

Pojasnjeni pogoji in odprava nedovoljenih pogojev

Podjetje Airbnb bo pogoje poslovanja uskladilo s pravili EU o varstvu potrošnikov. Med drugim:

  • jasno bo, da lahko potrošniki uveljavljajo vsa pravna sredstva, ki so na voljo, zlasti pravico do tožbe zoper gostitelja v primeru osebne ali druge škode;
  • podjetje Airbnb bo potrošnikom pojasnilo, da imajo pravico vložiti tožbo zoper podjetje pred sodiščem države, v kateri imajo stalno prebivališče;
  • podjetje Airbnb bo moralo potrošnike obvestiti, kadar se bo odločilo odpovedati pogodbo ali odstraniti vsebino, potrošnikom pa bo ponudilo pravico do pritožbe in po potrebi odškodnine.

Sveže e-novice ZPS, vsak petek

Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.

Politika varovanja osebnih podatkov

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju