Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Stvarna napaka
Stvarna napaka
08. julij 2022

Potrošnica je pri enem od večjih trgovcev s pohištvom kupila sedežno garnituro iz mikrotkanine. Blago se je od vsega začetka ob sedenju gubalo in napihovalo, zato je o težavi obvestila prodajalca. Ta ji je odgovoril, da je gubanje blaga normalen pojav glede na model in vrsto blaga sedežne garniture.

Potrošnica se z razlago podjetja ni strinjala, zato je pisno uveljavljala stvarno napako in zahtevala vračilo kupnine.

Prodajalec ni prišel na ogled sedežne garniture, zahtevo potrošnice pa je zavrnil in ponovno poudaril, da je gubanje normalen pojav za ta tip tkanine in ne šteje za stvarno napako.

Naša članica se ni strinjala z argumentacijo prodajalca in je želela nadaljevati postopek reklamacije, zato je na Tržni inšpektorat RS podala zahtevo za odločanje o primeru.

Tržni inšpektorat je po pregledu dokumentacije ugotovil, da med prodajalcem in potrošnikom obstoji spor o napaki. Potrošnico je pozval, da če želi vztrajati pri svoji zahtevi, lahko dokaže obstoj napake z mnenjem sodnega izvedenca.

Ko se mnenje sodnega izvedenca splača ...

Potrošnica se je po premisleku odločila, da plača izvedeniško mnenje. Ko je izvedenec potrdil obstoj napake, je o tem obvestila prodajalca in ponovno zahtevala vračilo kupnine.

Prodajalec se na njeno zahtevo ni odzval, zato je mnenje sodnega izvedenca posredovala na Tržni inšpektorat RS. Šele po tem je prodajalec pristal na vračilo kupnine, povrnil pa ji je tudi stroške, ki jih je plačala za izvedeniško mnenje.

Avtorica: Tea Žnidaršič

Sveže e-novice ZPS, vsak teden

Naročite se na naše tedenske e-novice. Sproti spremljajte aktualne teste, koristne potrošniške nasvete in druge novosti. Od prejema e-novic se lahko kadarkoli odjavite.

Umik in odpoklic izdelkov

Več