Pravice
Vse preveč potrošnikov se ne zaveda svojih pravic in možnosti, ki jih imajo ob nakupu izdelka, ki ima napako ali ki nima ustreznih lastnosti.
Potrošnica je pri enem od večjih trgovcev s pohištvom kupila sedežno garnituro iz mikrotkanine. Blago se je od vsega začetka ob sedenju gubalo...
Skoraj vsako leto se največ vprašanj, ki jih prejemamo v svetovalni pisarni ZPS, nanaša na uveljavljanje stvarne napake ali garancije. Kljub tem...
V praksi potrošniki in tudi trgovci, ko pride do težave z delovanjem izdelkov, ne ločujejo med stvarno napako in garancijo, temveč uporabljajo ...
Pri slovenskem trgovcu z osebnimi avtomobili sem kupila nov avto. Nedavno so se pojavile okvare, ki onemogočajo vožnjo – avto ne vžge.

V avtohiši sem kupil nekaj let staro vozilo. Prodajalec je v oglasih zagotavljal, da je avto brezhiben in da je bil redno servisiran pri pooblaš...
Na našo pravno pisarno se vsak mesec obrne nekaj sto potrošnikov, vsak od njih ima težavo, ki je ne zna rešiti. Vsebina pritožb je zelo razli...
"Prek spletnega oglasa sem našel testni avtomobil, ki naj bi imel prevoženih le nekaj tisoč kilometrov. V oglasu je pisalo, da avtomobil ni bil ...
Slaba novica za potrošnike: na Odboru Evropskega parlamenta za notranji trg in varstvo potrošnikov (IMCO) so izglasovali predlog po katerem se bo...
Vaše pravice in kako jih uveljavite. Veste, kako lahko ukrepate, če ste kupili izdelek z napako?
Sveže e-novice ZPS, vsak teden
Naročite se na naše tedenske e-novice. Sproti spremljajte aktualne teste, koristne potrošniške nasvete in druge novosti. Od prejema e-novic se lahko kadarkoli odjavite.
Umik in odpoklic izdelkov