Pravice
Pred sklenitvijo pogodbe z operaterjem sem na spletni strani preveril ponudbo, iz katere je bilo razvidno, da so v paket vključeni tudi neomejeni ...

V zadnjih letih smo bili priča večkratnim podražitvam cen naročniških pogodb, pa tudi spremembam drugih pogojev v naročniških razmerjih (npr...
ZPS si že vrsto let prizadeva za bolj urejen trg telekomunikacij, zato si želimo slišati tudi mnenje potrošnikov, kdaj se odločijo za vezavo, ...
"Opazil sem, da je hitrost dostopa do interneta manjša od tiste, ki mi jo je obljubljal operater. Kaj lahko storim?"
V našo svetovalno pisarno smo v zadnjih tednih dobili precej vprašanj in pritožb, povezanih s prakso telekomunikacijskega operaterja Telemach, k...

Pišemo o tem, kaj je gostovanje (roaming) v tujih komunikacijskih mobilnih omrežjih in kakšne so operaterjeve obveznosti glede obveščanja svoj...

"Na računu za mobilne storitve sem opazila neobičajno visok znesek za komercialna sporočila podjetja Dimoco. Podjetju sem že sporočila, da ne ...

Vam operater ne zagotavlja kvalitetne storitve, se ne odziva na vašo reklamacijo? Se ne strinjate z računom, ki ste ga dobili? Potrošniki nas ka...

"Na mesečnem računu za mobilno telefonijo sem opazila, da mi je operater zaračunal previsok znesek. Ker je na računu navedeno, da lahko vložim...

Družba Petrol d.d. nas je obvestila o spornem trženju prek SMS sporočil. Potrošniki s strani neznanih pošiljateljev prejmejo SMS sporočilo s ...

Pokemon Go je v zadnjem tednu tako rekoč v hipu obnorel ves svet. Čeprav je na voljo le v omejenem številu držav, pa navdušenci pokemončke i...
Sveže e-novice ZPS, vsak teden
Naročite se na naše tedenske e-novice. Sproti spremljajte aktualne teste, koristne potrošniške nasvete in druge novosti. Od prejema e-novic se lahko kadarkoli odjavite.
Umik in odpoklic izdelkov