Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Garancija
Garancija
13. december 2019

"Ali moram v obdobju obvezne in podaljšane garancije za ohranjanje njene veljavnosti res servisirati svoj avtomobil pri pooblaščenih serviserjih? Ti so namreč lahko precej dragi, zato bi servis raje opravila pri svojem serviserju, čeprav ni uradno pooblaščen za znamko mojega vozila."

Veljavnost garancije ne sme biti vezana na opravljanje rednih in drugih servisov izključno v mreži pooblaščenih serviserjev. Prav tako lahko serviser vgradi v avto rezervne dele, ki niso originalni deli proizvajalca vozila oziroma točno določenega proizvajalca rezervnih delov. Seveda pa mora biti delo opravljeno strokovno in kakovostno, prav tako morajo biti dovolj kakovostni vgrajeni rezervni deli. Tudi nepooblaščeni serviser mora zato upoštevati navodila in standarde proizvajalca – garancija namreč lahko postane neveljavna, če je vzrok za okvaro vozila nestrokovno opravljeno delo ali nezadostna kakovost vgrajenih delov. V primeru okvare vozila, ki jo krije garancija, pa lahko garancijske pravice uveljavljate samo pri pooblaščenih serviserjih oziroma tudi neposredno pri prodajalcu ali proizvajalcu (uvozniku) vozila.

Če v garancijskih pogojih zasledite določbe, ki veljavnost garancije pogojujejo z opravljanjem rednih servisov in drugih zunaj garancijskih popravil izključno pri pooblaščenih serviserjih, obvestite Tržni inšpektorat RS in Javno agencijo RS za varstvo konkurence.

Avtor: Matjaž Jakin

Sveže e-novice ZPS, vsak teden

Naročite se na naše tedenske e-novice. Sproti spremljajte aktualne teste, koristne potrošniške nasvete in druge novosti. Od prejema e-novic se lahko kadarkoli odjavite.

Umik in odpoklic izdelkov

Več