Vaše pravice glede na način nakupa - na kaj morate biti pozorni?

16. november 2023

Elektronske komunikacije Zakonodaja in postopki Trgovine in nakupovanje
Vaše pravice glede na način nakupa - na kaj morate biti pozorni?

Ali ste vedeli, da se vaše pravice lahko precej razlikujejo glede na to, ali izdelek kupite v fizični trgovini, prek spleta ali zunaj poslovnih prostorov? Da ni vseeno, ali izdelek kupite v Sloveniji, drugi državi članici Evropske unije ali v kateri izmed tretjih držav? V tem članku bomo pred prihajajočimi prazničnimi nakupi ponovno osvežili znanje, da boste lahko izkoristili vse prednosti in zaščito, ki vam pripadajo kot potrošniku v Sloveniji.

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

KAZALO
Odklenite si dostop za ogled celotne vsebine članka
V prispevku boste izvedeli:

  • Nakup izdelka v fizični trgovini: kakšna je ureditev glede vračila izdelka?
  • Kako je z vračilom izdelka pri nakupih izven poslovnih prostorov (npr. akviziterji)?
  • Kako je z vračilom izdelka pri nakupih prek spleta?
  • Kako je z vračilom izdelka pri nakupih v tujini (znotraj ali zunaj EU)?
  • Kakšni so postopki pri odstopu od pogodbe?
  • Katere so izjeme, za katere pravica do dostopa od pogodbe ne velja?

Cena: 1,00 €

(Dostop do članka: 2 leti)

Želim neomejen dostop do vseh vsebin ZPS

Sveže e-novice ZPS, vsak petek

Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.

Politika varovanja osebnih podatkov

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju