Varstvo potrošnikov pri nakupu avtomobilov in pri njihovem servisiranju

7. julij 2023

Garancija Neskladnost s pogodbo (prej: stvarna napaka) Avto in oprema za avto
Varstvo potrošnikov pri nakupu avtomobilov in pri njihovem servisiranju

Nakup avtomobila je dejanje, ki se ga lotimo dobro oboroženi z informacijami, a kljub temu se lahko zaplete, na kar nismo bili pripravljeni. V Zvezi potrošnikov Slovenije smo pripravili nekaj zgoščenih nasvetov, s katerimi bo vaš položaj v primeru težav bistveno olajšan. Veljajo namreč tako pri nakupu novih kot rabljenih avtomobilov.

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

KAZALO
Odklenite si dostop za ogled celotne vsebine članka
V prispevku boste izvedeli:

  • Kaj mora vsebovati prodajna pogodba?
  • Na kaj je dobro biti pozoren ob nakupu novega avtomobila?
  • V katerih primerih lahko uveljavljate neskladnost s pogodbo?
  • Kakšen je postopek ob uveljavljanju neskladnosti s pogodbo?
  • Na kaj je dobro biti pozoren ob nakupu rabljenega avtomobila?
  • Kaj je dobro vedeti o servisnih storitvah?

Cena: 1,00 €

(Dostop do članka: 2 leti)

Želim neomejen dostop do vseh vsebin ZPS

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 4 x 16,50 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Na voljo vam je vsak dan. Svetujejo izkušeni pravni strokovnjaki.

Za člane: 01 432 00 89 Za nečlane: 090 50 90

Svetovanje o pravicah pacientov (financira Mestna občina Ljubljana): 01 474 06 10

Več o svetovanju