Uveljavljanje stvarne napake oz. po novem neskladnosti

7. februar 2023

Neskladnost s pogodbo (prej: stvarna napaka) Zakonodaja in postopki
Uveljavljanje stvarne napake oz. po novem neskladnosti

V prispevku, ki je pred vami, si bomo podrobneje pogledali, kaj lahko stori potrošnik, ko ima kupljeni izdelek napako ali kako drugače ni skladen s prodajno pogodbo. Na Zvezi potrošnikov Slovenije opažamo, da vedno več potrošnikov pozna svoje pravice, še vedno pa je vsako leto največ vprašanj povezanih prav z uveljavljanjem pravic zaradi napak na izdelku, ki so za mnoge še vedno neznanka.

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

Odklenite si dostop za ogled celotne vsebine članka
V prispevku boste izvedeli:

  • Na novo določene pravice potrošnikov in drugačen vrstni red uveljavljanja pravic.
  • Kdaj je prodajalec odgovoren za napake na izdelku?
  • Primeri, ko blago ni skladno s prodajno pogodbo in ima izdelek stvarno napako.
  • Kdaj stvarne napake oz. neskladnosti NI?
  • Pravice potrošnikov.
  • Izdelki, kupljeni do vključno 25. 1. 2023.
  • Izdelki, kupljeni od vključno 26. 1. 2023 dalje.
  • Postopek uveljavljana zahtevkov.

Vsebina le za člane ZPS.

Želim se včlaniti

Želim neomejen dostop do vseh vsebin ZPS

Sveže e-novice ZPS, vsak petek

Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.

Politika varovanja osebnih podatkov

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju