Poznate razlike med turističnim paketom ter posameznimi turističnimi storitvami?

20. april 2022

Turizem in potovanja
Poznate razlike med turističnim paketom ter posameznimi turističnimi storitvami?

Kdaj gre za turistični paket ter kdaj za posamezne storitve ni odvisno le od tega, ali je pogodba sklenjena s turistično agencijo ali neposredno s ponudnikom storitve. Pogodba o turističnem paketu je natančno definirana v Zakonu o varstvu potrošnikov. Zato ni vsaka pogodba, sklenjena s turistično agencijo, avtomatično pogodba o turističnem paketu.

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

Zakaj je to sploh pomembno? Ker so od tega odvisne pravice potrošnika.

Te se v primeru ene in druge vrste pogodbe precej razlikujejo. Razlikuje se tudi odgovornost ponudnika, torej proti komu lahko potrošnik uveljavlja pravice.

Če je pri pogodbi o turističnem paketu za njegovo pravilno izvedbo v celoti odgovoren organizator potovanja (turistična agencija), to ne velja pri pogodbi o posamezni turistični storitvi, kot je npr. nastanitev ali prevoz. V tem primeru je namreč odgovoren zgolj ponudnik storitve, ne glede na to, ali je bila kupljena preko turistične agencije, spletne platforme ali neposredno pri ponudniku.

Če povišanje cene turističnega paketa presega 8% dogovorjene cene, lahko potrošnik ali pristane na povišanje, ali pa odstopi od pogodbe brez plačil odstopnine. V primerih, ko povišanje cene ne presega 8%, potrošnik od pogodbe ne more odstopiti brez finančnih posledic.

Več o razlikah med turističnim paketom in posamezno turistično storitvijo ter v čem se pri eni in drugi vrsti pogodbe razlikuje pravice potrošnikov, si preberite v prispevku na spletni strani Vem več.

vemvec-noga

Sveže e-novice ZPS, vsak petek

Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.

Politika varovanja osebnih podatkov

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 4 x 16,50 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Na voljo vam je vsak dan. Svetujejo izkušeni pravni strokovnjaki.

Za člane: 01 432 00 89 Za nečlane: 090 50 90

Svetovanje o pravicah pacientov za občane Mestne občine Ljubljana: 01 474 06 10

Več o svetovanju