Kurilna sezona: sta dimnikar in serviser opravila svoje delo?

15. januar 2021

Ogrevanje in hlajenje Energija
Kurilna sezona: sta dimnikar in serviser opravila svoje delo?

V Sloveniji se vsako leto zgodi okrog 500 dimniških požarov, ki bi jih lahko preprečili, če bi se na kurilno sezono ustrezno pripravili. To pomeni, da morata svoje delo opraviti tako dimnikar kot tudi serviser kurilne naprave, lastnik naprave, torej potrošnik, pa mora obema omogočiti, da ga sploh lahko opravita.

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

Odklenite si dostop za ogled celotne vsebine članka
V prispevku boste izvedeli:

  • Kako izberete dimnikarja?
  • Kdaj lahko zamenjate dimnikarja?
  • Kdo opravlja meritve emisij dimnih plinov?
  • Kako pogosto je treba opraviti servisni pregled kurilne naprave?
  • Kaj storiti, če se ne strinjate z ugotovitvami dimnikarja?

Vsebina le za člane ZPS.

Želim se včlaniti

Želim neomejen dostop do vseh vsebin ZPS

Sveže e-novice ZPS, vsak petek

Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.

Politika varovanja osebnih podatkov

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 4 x 16,50 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Na voljo vam je vsak dan. Svetujejo izkušeni pravni strokovnjaki.

Za člane: 01 432 00 89 Za nečlane: 090 50 90

Svetovanje o pravicah pacientov (financira Mestna občina Ljubljana): 01 474 06 10

Več o svetovanju