Kako testiramo potrošniške organizacije
8. april 2021
Potrošniki smo nenehno izpostavljeni številnim oglasnim sporočilom, ki izdelke predstavljajo v najboljši luči. Neodvisno primerjalno testiranje, ki ga izvajamo potrošniške organizacije, potrošnikom poda nepristransko primerjavo kakovosti med testiranimi izdelki in oglasna sporočila pogosto postavlja pod vprašaj.
Dodaj vsebino med priljubljene
Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija
V kratkem videu vam predstavljamo glavna načela primerjalnega testiranja potrošniških organizacij, iz katerih je razvidno, zakaj našim testnim rezultatom lahko zaupate.
Sveže e-novice ZPS, vsak petek
Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.
Politika varovanja osebnih podatkov
Sorodne objave
Nazaj na seznam objavPostanite član Zveze potrošnikov Slovenije
ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.
Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:
- Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
- Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
- Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
- Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike
Že od 69,60 € / na leto
Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.