Kaj lahko storite, če vam darilo ni všeč?

17. november 2022

Spletna prodaja in prodaja na domu Trgovine in nakupovanje
Kaj lahko storite, če vam darilo ni všeč?

Ste dobili darilo, ki vam ni všeč? Ga želite zamenjati? Tukaj so nasveti, ki vam bodo morda v pomoč.

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

Ali lahko vrnem darila, ki sem jih kupil na spletu?

Da, zakonski rok za vračilo je 14 dni, ki začne teči takoj po prejemu izdelka. Nekateri spletni trgovci omogočajo daljši rok vračila. Če niste prepričani o izbiri darila, z nakupom pa ne želite odlašati do druge polovice decembra, opravite nakup v trgovini, ki omogoča daljši rok.

A pozor, obstajajo izjeme, ko vračilo ni mogoče. Sem spadajo vstopnice z določenim datumom dogodka, nekatere spletne vsebine, zaprti nosilci podatkov ipd.

Ali lahko vrnem darila, ki sem jih kupil v fizični trgovini?

Ne, če je izdelek brezhiben. Če trgovec omogoča menjavo ali vračilo kupnine, gre za njegovo dobro poslovno prakso, ne pa tudi za zakonsko obveznost. Prepričajte se pred nakupom.

Kako na lep način vrniti darilo, ki ni ravno v vašem slogu?

1. Naj vas prvi vtis ne zavede

Prespite, morda niste takoj prepoznali njegove vrednosti.

2. Ocenite situacijo

Če darilo vključuje račun, naj vas ne skrbi glede vračila ali zamenjave. Preverite le, ali obstaja rok, v katerem morate darilo vrniti oziroma zamenjati. Če račun ni priložen, razmislite, ali boste prizadeli darovalca, če darilo zavrnete.

3. Za konec

Tudi če vam darilo ne ustreza, se zanj zahvalite. Ne nazadnje je od vas odvisno, kako boste ravnali z njim. Nikakor pa ne zavrzite stvari, ki jih lahko drugi uporabijo, darilo podarite ali prodajte. 

Sveže e-novice ZPS, vsak petek

Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.

Politika varovanja osebnih podatkov

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju