Izgubljena prtljaga: shranite račune!
28. maj 2012
Potrošnika sta poslala letalskemu prevozniku zahtevek za povračilo stroškov, ki sta jih imela zaradi izgubljene prtljage. Prevoznik pa jima tudi po nekaj tednih ni odgovoril na njun zahtevek, zato sta za pomoč prosila slovenski EPC.
Dodaj vsebino med priljubljene
Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija
Portugalski letalski prevoznik TAP je potnikoma na letu Benetke - Lizbona njuno prtljago dostavil z zamudo. Potnika sta jo namreč dobila šele zadnji dan njunega enotedenskega potovanja po Portugalski.
Seveda sta morala medtem kupiti najnujnejša oblačila in pripomočke za osebno nego, za kar sta porabila več lot 270 evrov. Ko sta se vračala iz Lizbone, prevoznik spet ni pravočasno dostavil njune prtljage, saj sta jo dobila šele čez nekaj dni. Potrošnika sta poslala letalskemu prevozniku zahtevek za povračilo stroškov, ki sta jih imela zaradi izgubljene prtljage. Prevoznik pa jima tudi po nekaj tednih ni odgovoril na njun zahtevek, zato sta za pomoč prosila slovenski EPC.
Ta se je takoj povezal z Evropskim potrošniškim centrom na Portugalskem in zahteval povračilo stroškov, ki sta jih imela potnika zaradi izgubljene prtljage. Prevoznik pa se tudi na poziv EPC v Lizboni ni odzval, zato smo njuno pritožbo poslali portugalskemu zunajsodnemu organu za razreševanje potrošniških sporov.
Ta je na podlagi računov, ki sta jih potrošnika predložila, odločil, da jima mora letalski prevoznik povrniti vse stroške, ki sta jih imela zaradi izgubljene prtljage in ki sta jih lahko izkazala z računi. Po dobrem mesecu sta tako na bančni račun dobila povrnjene stroške v višini 233 evrov, za preostale izdatke pa nista imela shranjenih računov, zato sta se morala sprijazniti z dejstvom, da jih bosta morala nositi sama.
Višina odškodnine za izgubljeno prtljago je sicer omejena na 1.131 SDR (Special Drawing Rights: posebne pravice črpanja), kar trenutno pomeni 1.350 EUR na potnika.
Sveže e-novice ZPS, vsak petek
Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.
Politika varovanja osebnih podatkov
Sorodne objave
Nazaj na seznam objavPostanite član Zveze potrošnikov Slovenije
ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.
Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:
- Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
- Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
- Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
- Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike
Že od 69,60 € / na leto
Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.