Garancija

11. februar 2021

Garancija
Garancija

Garancijo lahko uveljavljate za tiste izdelke, za katere je garancija obvezna in pa za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. Za člane: predlog dopisa proizvajalcu oziroma prodajalcu.

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

Kateri so izdelki, za katere je garancija obvezna, določa Pravilnik o blagu za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje.

Garancijo lahko uveljavljate zoper proizvajalca ali pa prodajalca. V garancijskem roku lahko zahtevate brezplačno odpravo napake. Svetujemo vam, da zahtevek podate tako, da boste imeli ustrezno dokazilo, kdaj ga je proizvajalec oz. prodajalec prejel (npr. priporočena pošiljka s povratnico, dokazilo o oddaji izdelka na servisu…). Če napake ni mogoče odpraviti ali če je ne odpravijo v skupnem roku 45 dni, lahko zahtevate brezplačno zamenjavo za enak nov in brezhiben izdelek.

Dobro je vedeti, da mora proizvajalec zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo napak in pomanjkljivosti. Tudi vse stroške za prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar, plača dajalec garancije.

V času popravila blaga vam lahko zagotovijo brezplačno uporabo podobnega izdelka, če pa to ni mogoče, imate pravico do povračila škode, ki vam je nastala, ker izdelka niste mogli uporabljati.

Uporabite:

Predlog dopisa proizvajalcu oziroma prodajalcu (MS Word)

Sveže e-novice ZPS, vsak petek

Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.

Politika varovanja osebnih podatkov

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju