Drobižek #15: pri konzerviranih živilih bodite pozorni na neto maso ploda
28. december 2022
Na Zvezi potrošnikov Slovenije že vrsto let poudarjamo, da moramo biti pri nakupovanju živil pozorni na označbe na embalaži. Ena izmed pomembnih informacija o izdelku je tudi podatek o njegovi masi. Običajno je na embalaži izdelka navedena neto masa, to je masa izdelka brez embalaže. Pri konzerviranih živilih, kot so vložena zelenjava, ribe ali sadni kompoti, pa se nahaja tudi podatek o neto masi ploda.
Dodaj vsebino med priljubljene
Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija
Pri vloženih tunini v oljčnem olju je neto masa ploda masa tunine brez mase embalaže in mase oljčnega olja.
Kako lahko prihranimo s spremljanjem neto mase ploda?
Pred časom smo pripravili prispevek o tem kako lahko prihranimo, če primerjamo ceno za enoto izdelkov. Vendar pri konzerviranih živilih je v ceni za enoto upoštevana neto masa izdelka in ne neto masa ploda, zato moramo biti pri primerjavi cen tovrstnih živil še toliko bolj previdni.
ZPS nasvet
Pri konzerviranih živilih, kot so vložena zelenjava, sadje ali ribe, bodimo pozorni na neto maso ploda. To je masa ploda brez mase vode, olja, kisa ali druge tekočine v katero je živilo vloženo.
Med istovrstnimi izdelki, primerljive kakovosti, izbirajmo tiste s čim nižjo ceno za enoto in čim večjo neto maso ploda.
Sveže e-novice ZPS, vsak petek
Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.
Politika varovanja osebnih podatkov
Sorodne objave
Nazaj na seznam objavPostanite član Zveze potrošnikov Slovenije
ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.
Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:
- Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
- Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
- Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
- Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike
Že od 69,60 € / na leto
Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.