Afera Dieselgate / kampanja PreVWara: etapna zmaga tudi za slovenske potrošnike, združene pri Zvezi potrošnikov Slovenije

14. junij 2022

Avto in oprema za avto Ekologija in varstvo okolja
Afera Dieselgate / kampanja PreVWara: etapna zmaga tudi za slovenske potrošnike, združene pri Zvezi potrošnikov Slovenije

Na tisoče kupcev dizelskih vozil, tudi slovenskih, v katere je proizvajalec namestil napravo za prirejanje delovanja motorja med merjenjem izpustov in so svoje terjatve do koncerna VW odstopili myRight v okviru kampanje Zveze potrošnikov Slovenije, lahko nadalje upa na odškodnino.

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

Zvezno sodišče (BGH) v Karlsruheju je za razliko od sodišča v Braunschweigu v ponedeljek v vzorčnem, sicer Švicarskem primeru odločilo, da myRight izpolnjuje formalne zahteve, da s skupinskimi tožbami uveljavlja plačilo odškodnine. To pomeni, da se bo zdaj v sodnih postopkih lahko začelo preverjati vsebino posameznih zahtevkov.

nz

»To je pomembna etapna zmaga, saj nam kljub zavlačevanju postopkov s strani VW omogoča, da nadaljujemo sodne postopke za uveljavitev ustrezne odškodnine za več kot 6.000 slovenskih potrošnikov«, je dejala Breda Kutin, predsednica Zveze potrošnikov Slovenije.

K ponudbi »ustrezne rešitve« in zaključku sodnih postopkov je VW že konec preteklega leta pozvala tudi Evropska komisija skupaj z nacionalnimi nadzornimi organi za varstvo potrošnikov.

Po podatkih VW je na nemških sodiščih v teku več skupinskih tožb za skupno okoli 36.000 strank, med njimi tudi okoli 6.000 slovenskih potrošnikov, združenih v kampanji preVWara, ki jo je organizirala Zveza potrošnikov Slovenije.

Sveže e-novice ZPS, vsak petek

Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.

Politika varovanja osebnih podatkov

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju